Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Trecere la 20 kV zona statia Velenta Oradea - etapa I


Detaliu pentru invitatia numarul 348761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 348761/18.06.2013
Denumire contract: Trecere la 20 kV zona statia Velenta Oradea - etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Grivitei, nr. 32, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 259405702, fax: +40 259405704, persoana de contact: Secretariat SDEE Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte SDEE Oradea, str. Grivitei, nr. 32, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Trecere la 20 kV zona statia Velenta Oradea - etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurare si montare LES MTLucrari in statia VelentaProcurare si montare echipamente in posturi de transformareProcurare si montare echipamente SCADAProcurare si montare PTABValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 4, 73% din valoarea estimata a contractului 3.520.220, 00 lei adica 166.543, 00 lei
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 686, 763 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50.000 lei (respectiv 25.000 lei pentru IMM-uri)- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11 din sectiunea - Formulare)- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante; cont bancar RO69 RNCB 0032 0220 5210 0001 deschis la BCR Oradea. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie depusa de ofertant sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.300, 22 lei.
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie; valabilitatea scrisorii de garantie bancara va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie;Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18 . prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. - Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006; 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: In cadrul FDEE EDTN Cluj persoanele cu functie de decizie sunt: Director General ing. Tura Ilie Simion, Director Economic ec. Stanca Olivia Viorica, Director Dezvoltare ing. Muresan Cristian Marius, Director Distributie ing. Filip Vasile, Sef Serviciu Juridic cons. jr. Totje Mihaela, Sef Birou Disciplina Contractuala ec. Mandrean Maria, Sef Serviciu Investitii ing. Pintican Ada, Sef Serviciu Achizitii ing. Oltean Ioana MihaielaIn cadrul SDEE Oradea persoanele cu functie de decizie sunt: Director dr. ing. Ionel Boja, Contabil Sef ec. Rodica Marnea, Inginer Sef ing. Mircea Popa, Sef Serv Contractari si Urmarire lucrari investitii ing. Emil Zaha7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP - completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt documentedificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Copie dupa Atestat de tip C2A emis de ANRE conform art.12 din Ordinul ANRE nr.24/2007. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani date de identificare si inregistrare Se va completa si depune in original, formularul B2 din sectiunea Formulare, Bilantul contabil la 31.12.2012 , insotit de dovada depunerii lui.Bilantul vacuprinde formularele: 10;20;30;40Se va depune bilantul contabil la 31.12.2012 , insotit de dovada depunerii lui.Bilantul va cuprinde formularele: 10;20;30;40Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea.Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Formularul D2, privind asocierea, completat se introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea lucrarilor.Liderul de asociatie va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Se va completa si depune, in original, Formularul D1 din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va completa si depune, in original, formularul F din Sectiunea Formulare., Experienta similara. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Formularul B4 va fi insotit de orice certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective .Se va completa si depune, in original formularul B4, care va fi insotit de orice certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" formularul C3 din Sectiunea Formulare. Se va anexa minim o recomandare emisa de beneficiarii la care se face referire in formularul C3 Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO 14001/2005 sau echivalent, Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer