Achizitie publica - Trecere LEA j.t. in LES j.t. in vederea modernizarii strazii Panselelor din Orasul Sannicolau Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 339959
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339959/23.11.2012
Denumire contract: Trecere LEA j.t. in LES j.t. in vederea modernizarii strazii Panselelor din Orasul Sannicolau Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sannicolau MareCod fiscal: 4548554, Adresa: str. Republicii nr.5, Sannicolau Mare, Telefon: +40 256370366, Fax: +40 256370350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Romania, cod postal: 305600, telefon: +40 256370366, fax: +40 256370350, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sannicolau Mare, str. Republicii nr. 15, Sala 6, jud. Timis. Sediul Primariei Orasului Sannicolau Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Trecere LEA j.t. in LES j.t. in vederea modernizarii strazii Panselelor din Orasul Sannicolau Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Trecere LEA j.t. in LES j.t. in vederea modernizarii strazii Panselelor din Orasul Sannicolau Mare?.Nu vor fi afectate lucrarile finalizate la trotuare si partea carosabila - lucrari finantate din fonduri europene, prin POR 2007-2013.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 168 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 6.500 lei; perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a)prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO55TREZ6275006XXX000643, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Sannicolau Mare si prezentarea ordinului de plata, la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata constituirea garantiei.Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Declaratie privind calitatea de ofertant: completarea Formularului B si a Anexei;
- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completarea Formularul C;
- Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularului D (persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Primar-Danut Groza, Viceprimar-Asaftei Radu Gheorghe, Sef Birou Contabilitate buget si patrimoniu-Iovanovici Biliana Emina, Consilieri locali- Grui Adrian, Muntean Dorin, VASILCIN GHEORGHE, LUCA MARIAN LEONTIN, MANDRAN NATALIA, TEREBENT MANUEL SEBASTIAN, SARBU IOAN IVAN, NEGOT FLORIN, DRAGOI ALINA, CONSTANTINESCU FLORIN, MUNTEAN COZMIN, DALICA GABRIEL, FLUS STEFAN, BUDUR DANIEL);
- Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularul E;
- Ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Completarea Formularului F: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de: - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea taxelor si impozitelor la bugetul de stat de catre societate ;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip)emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, inclusiv pentru punctele de lucru deschise in alte localitati decat sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Ofertantii vor demonstra faptul ca nu au obligatii de plata restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006). Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor), in original sau copie legalizata;
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).- Autorizatii specifice obiectului contractului: Ofertantul va demonstra ca detine minim Atestat ANRE, tip C2B, executare de linii electrice, aeriene sau subterane, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei;Persoane juridice /fizice straine: Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertei.Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 600.000 lei- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.- pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR., - Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011., - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentul ferm trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (cel putin o recomandare) pentru cele mai importante lucrari: Completarea Formularului G;, - Experienta similara: - contract in cadrul caruia au fost realizate lucrari de natura si complexitate similara (lucrari privind treceri de LEA in LES j.t.); valoarea lucrarilor, prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 300.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoarea unei lucrari dintre cele nominalizate in Lista solicitata anterior)., - Efectivele personalului angajat si personalul folosit pentru indeplinirea contractului: - Completarea Formularului I - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;, Lista personalului folosit la indeplinirea contractului.Vor fi inclusi urmatorii specialisti: sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea, ingineri si maistri cu specializare in executie de lucrari in retele electrice de joasa tensiune si posturi de transformare.Ofertantul va face dovada ca are personal autorizat in specializarile solicitate.Se va prezenta si lista cu personalul muncitor direct responsabil de indeplinirea contractului., Completarea Formularului J: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul;Completarea Anexei la Formularul J: Lista utilajelor instalatiilor si dispozitivelor specifice, folosite pentru lucrari de demontare LEA si constructie de LES de joasa tensiune., - Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.1) sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare: angajamentul trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. 2) sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului: angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., - Informatii privind subcontractantii: - Daca este cazul subcontractarii unei parti a contractului, se vor prezenta urmatoarele documente pentru subcontractant: Declaratie privind conflictul de interesesi C.U.I.;
- Acordul/acordurile de subcontractare: - perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate). Standarde de asigurare a calitatii - Certificari valabile, pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului: - Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent);, Standarde de asigurare a protectiei mediului - Certificari valabile, pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului: - Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a protectiei mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Termenul va fi exprimat in luni calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate. Vor fi acceptate termenele incadrate in intervalul: minim 24 luni si maxim 60 luni. (Prevederile art.1.897 si 1.880 din codul civil, precum si cele privind calitatea in constructii raman aplicabile.)Pentru cea mai lunga perioada de garantie se va acorda punctajul maxim alocat ? 10 puncte;
Termenul de executie si finalizare a lucrarilor
10
Descriere: Termenul va fi exprimat in zile calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate. Va fi acordat punctaj termenelor incadrate in intervalul: minim 30 zile si maxim 90 zile. (Se accepta ofertarea unor termene sub nivelul minim, dar acestea nu vor fi punctate suplimentar.)Pentru cel mai scurt termen de executie si finalizare a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat ? 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 10:52