Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Trecerea la 20 kV a retelelor 6 kV PT 1, PT 2, PT 3 loc. Borsa, cartier Baia Borsa


Detaliu pentru invitatia numarul 353606
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 353606/11.09.2013
Denumire contract: Trecerea la 20 kV a retelelor 6 kV PT 1, PT 2, PT 3 loc. Borsa, cartier Baia Borsa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142 - sala de sedinte, corp A, etj. 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Trecerea la 20 kV a retelelor 6 kV PT 1, PT 2, PT 3 loc. Borsa, cartier Baia Borsa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Modernizare LEA 6 kV, prin inlocuirea izolatoarelor ceramice cu izolatoare compozite 20 kV;2. Inlocuirea cablurilor de 6 kV cu conductoare torsadate 20 kV montate aerian, pe o lungime de 1, 675 km;3. Lucrari pe LEA 0, 4 kV existenta prin inlocuirea conductoarelor de Al neizolate pe LEA 0, 4 kV cu conductoare torsadate (pe traseul comun cu LEA 20 kV);4. Modernizarea PTZ 1, PTZ 2 si PTZ 3, prin inlocuirea celulelor 6 kV existente cu celule noi 20 kV (6 celule de linie si 3 celule de transformator) si inlocuirea transformatoarelor de putere 6/0, 4 kV cu altele noi, astfel: 20/0, 4 kV - 400 kVA (2 buc) si de 250 kVA (1 buc);5. Demontari.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora oferta) a fost calculat avandu-se in vedere devizul general, este de 576.224, 49 lei, din care 557.824, 75 lei sunt valoarea estimata a lucrarilor de baza, la care se adauga, conf. art. 29 alin.(2^1) din OUG 34/2006 actualizat, cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 18.399, 74 lei, reprezentand un procent de 3, 29848 % din valoarea estimata a lucrarilor de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 824.75 - 576, 224.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.000 lei (4.500 lei pentru IMM-uri). Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; - Acte de garantare emise de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante; - Ordin de plata (in original) vizat de banca, in contul autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO52 RNCB 0182 0116 5961 0001 deschis la BCR Baia Mare. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul valutar BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cu art. 278^1 lit.b din OUG 34/2006, respectivului ofertant ii va fi retinuta din garantia de participare, suma de 4337, 82 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale, de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie (formularul 18) - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Nota- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante, neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura, conf. art. 181 lit. c), din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf. art. 9, alin(1) din Ordinul nr. 509/2011.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006: Director General ing. Ilie Simion Tura, Director Economic ec. Olivia Viorica Stanca, Director Dezvoltare ing. Cristian Muresan, Director Distributie ing. Vasile Filip, Sef Serv. Juridic cons. jr. Mihaela Torje, Sef Serviciu Investitii ing. Ada Pintican, Sef Birou Disciplina Contractuala ec. Maria Mandrean, Sef Serviciu Achizitii ing. Mihaiela Oltean.Persoanele de la SDEE Baia Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: Director SDEE Baia Mare ing. Doru Lese, Contabil Sef ec. Ioan Pop, Ing. Sef ing. Mircea Guran, Sef Serv. CULI ing. Vasile Porfire. Pentru persoane juridice romane : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include si obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, (in original, copie nelegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original-copie legalizataAtestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul declarat castigator va avea obligatia reinoirii atestatului daca expira in perioada de executie a lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil anual la 31.12.2012 depus si inregistrat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10, 20, 30 si 40)., Informatii generale. Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita factura, conform graficului de executie si plati, anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara dovedita prin executarea in ultimii 5 (cinci) ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), a unor lucrari similare ca natura si complexitate cu cele care constituie obiectul contractului, executate si duse la bun sfarsit prin unul sau mai multe contracte de executie finalizate (definite conf. art.14, alin.(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011). Dovada se va efectua prin prezentarea de certificari de buna executie, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru executia lucrarii, respectiv nominalizarea Responsabilului tehnic cu executia (conform art. 14 din Legea 10/1995). Se va depune atestatul persoanei nominalizate ca si RTE, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul". Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditat., Sistemul de management al mediului conform ISO 14001/2005 sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer