Achizitie publica - TROMBINOSCOP PE PROGRAMUL HU-RO
Detaliu pentru invitatia numarul 341656
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341656/10.01.2013
Denumire contract: TROMBINOSCOP PE PROGRAMUL HU-RO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis TurcanuCod fiscal: 4548538, Adresa: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Timisoara, Telefon: 0256-203303, Fax: 0256-201976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300011, telefon: +40 256203303, fax: +40 256201976, persoana de contact: Florica Cocaina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII "L.TURCANU"- PEDIATRIE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TROMBINOSCOP PE PROGRAMUL HU-RO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: TROMBINOSCOP PE PROGRAMUL HU-RO
II.1.6) CPV: 38434000-6 - Analizoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 697.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1%) este de :1.787 LEI; perioada de valabilitate a garantiei de participare, data la care se vaface echivalenta leu/valuta va fi de 17.12.2012, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 zile, conform art 278 indice 1 din OUG 34/2006, retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu dispozitiile legislatiei privind achizitiile publice. Nerespectarea documentului prin care se va atesta constituirea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei. Dovada garantiei de participare va fi atasat pe plicul exterior al ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sib. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.(documentele vor fi incarcate electronic in SEAP)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor minimeCertificatul costatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe linga Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie conform cu orginalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2011, vizat si inregistrat la organele competente, Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELORLIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces direct si nerestrictionat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 11:57