Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TRUSA PENTRU EXTRACTIE, DETECTIE SI DOZARE ARN A VIRUSULUI HIV compatibila cu aparatul m2000 PCR


Detaliu pentru invitatia numarul 354113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARA
Numar invitatie: 354113/25.09.2013
Denumire contract: TRUSA PENTRU EXTRACTIE, DETECTIE SI DOZARE ARN A VIRUSULUI HIV compatibila cu aparatul m2000 PCR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARACod fiscal: 2487647, Adresa: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Telefon: +40 0256207670, Fax: +40 0256207735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 0256207670, fax: +40 0256207735, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRUSA PENTRU EXTRACTIE, DETECTIE SI DOZARE ARN A VIRUSULUI HIV compatibila cu aparatul m2000 PCR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: TRUSA PENTRU EXTRACTIE, DETECTIE SI DOZARE ARN A VIRUSULUI HIV compatibila cu aparatul m2000 PCR
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 750 - 364, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7000 ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei ( 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se contituie prin virament bancar in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 1.Declaratie privind eligibilitatea - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 3.Declaratia ?Certificat de participare cu oferta independenta? - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 5Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu procedura de atribuire: Lazureanu Elena Voichita - manager, Cerbu Maria ? director medical, Badea Janeta ? dir fin cont, Stanici Sorana ? achizitii, Tunea Cristina ? jurist, Nita Camelia ? sef laborator, Moisil Teodora ? coord prg Hiv/Sida, Chira Costin ? economist. Pt persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate. - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ofertantul asumandu-si raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pt. persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare dpdv profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, traduse in limba romana.Autorizatie de functionare a firmei emisa de Ministerul Sanatatii in conformitate cu HG 176/2000 cu privire la inregistrarea dispozitivelor medicale. - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie de punere pe piataemisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate, conform HG 144/2010 privind organizarea si functionarea MS si Ordinul MS 253/2010 privind inregistrarea dispozitivelor medicale. - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia de conformitate CE. Certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer