Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TRUSE ANALIZA APA UZATA - pentru SC ACET SA Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 341963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACET S.A. Suceava
Numar invitatie: 341963/22.01.2013
Denumire contract: TRUSE ANALIZA APA UZATA - pentru SC ACET SA Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACET S.A. SuceavaCod fiscal: RO713519, Adresa: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Telefon: 0230206315, Fax: 0230520941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 0230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: Groza Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 0230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: Groza Stefan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRUSE ANALIZA APA UZATA - pentru SC ACET SA Suceava
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include livrarea si instruirea personalului Beneficiarului, conform prevederilor caietului de sarcini. Conditii de livrare: DDP (conform INCOTERMS 2000) pentru 4 Truse analiza apa uzata.
II.1.6) CPV: 71610000-7 - Servicii de testare si de analiza a compozitiei si a puritatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 292 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.600 lei;Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 4), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.In cazul in care garantia de participare se va constitui in EURO, cuantumul acesteia va fi calculat in EURO la cursul de schimb LEU / EURO stabilit de BNR in ziua a-7-a dinaintea datei de deschidere a ofertelor.In cazul in care se vor aplica prevederile art. 278^1 litera c, suma in EURO va fi calculata la cursul de schimb LEU / EURO stabilit de BNR in ziua a-7-a dinaintea datei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contr.fara TVA.Constituita conform preved.art.86 si art.90 din HG 925/2006 prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie(conform model din vol.3)sau Polita de asigurare emisa de o soc.de asig.Valabilitatea va corespunde cu perioada de valab.a contr.- Daca partile convin prin retineri succesive intr-un cont deschis de Contractant la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor HG 1045 / 2011.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu Aut.Contr., va contine numele in clar al Aut.Contr.si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte contracte.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 6Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociati, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d)) trebuie sa prezinte : Formularul nr. 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator ) trebuie sa completeze: Formularul nr. 8Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - Stefan Groza, Director General;
- Rodica Nistor, Director Economic;
- Mircea Onofreiciuc, Director Tehnic;
- Bogdan Cristache, Director Comercial;
- Ion Postolache, Director Programe cu Finantare Externa- Radu Chisalita, sef birou UIP ? POS Mediu;
- Consiliului de Administratie: - Stefan Groza, Presedinte;
- Constantin Lungu, membru;
- Silvia Fagurel, membru;
- Elena Zahariuc, membru;
- Gabriel Dumitru Flutur, membru;
- Gheorghita Pascariu, membru;
- Daniel Viorel Coca, membru.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: Formularul nr. 9 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat Constatator, nu mai vechi de 60 de zile, eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate.Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Ofertantul Castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 260.000 lei.Ofertantii vor depune Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare la Cerinta nr.1, valori, detaliile contractului, perioada de executie a contractului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se va face printr-o declaratie a ofertantului.Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante documentele pe baza carora si-au demonstrat experienta similara in original sau copie legalizata.Prin contractele de furnizare similare se intelege contract de furnizare care sa includa furnizarea a cel putin o trusa de analiza apa uzata avand cel putin componenta de mai sus., Cerinta nr. 1Experienta ca operator economic in contracte de furnizarein ultimii in 3 ani: Cel putin 1 contract de furnizare executat care a inclus livrarea a cel putin o trusa de analiza apa uzata. Independent de valoarea contractului, valoarea unei truse de analiza apa uzata sa fie de min. 30.000 Lei.Trusa de analiza apa uzata trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele: - spectofotometru;
- colorimetru;
- termostat;
- pH-metru;
- conductometru;
- OD-metru;Pentru fiecare dintre contractele de furnizare similare prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise/contrasemnate de o Autoritate/client beneficiar cum ar fi Recomandari din Partea Beneficiarului sau Proces Verbal de Receptie Partiala sau Proces Verbal de Receptie Finala sau Document Constatator prin care sa se confirme livrarea de produse similare care sa includa: informatii desprebeneficiar, produsele livrate, Cerinta nr. 1- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer