Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TRUSE DE SCULE


Detaliu pentru invitatia numarul 330384
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 330384/25.06.2012
Denumire contract: TRUSE DE SCULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES str.Salcamilor nr.23, Tg.Mures - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRUSE DE SCULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: TRUSE DE SCULE: Trusa electronist: 10 bucati; Trusa filetat 3/8-2?: 8 bucati; Trusa scule lacatus TSL 1:30 bucati; Trusa TSE 2:15 bucati. Trusele de scule sunt necesare pentru diferite interventii in cadrul sectiilor de productie si a Sectiilor de Comprimare.
II.1.6) CPV: 44512940-3 - Truse de scule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 885 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 300 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire: aceasta se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: SGB in favoarea autorit. contractante (Formular 6), Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. OP vizat de banca in contul autoritatii contractante.OP va fi completat cu denumirea achizitiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania RO14056826.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere (art.33 alin.3 din HG 925/2006).Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GP in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin.1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L 279/2011 - nu este cazul.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 ? forma la zi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 (Se va completa Formularul nr.1A ) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Se va completa Formularul nr.1B) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 (Se va completa Formularul nr.1C)(Marcel Budan?director SNGN Romgaz SA Suc.Tirgu-Mures, Victor Banu-presedinte comisie evaluare, Claudiu Ilinca-consilier juridic, Caraivan Viorica?director economic, Ovidiu Ciurca-membru, Camelia Pop-membru, Stelian Suceava-membru, Ladislau Kovacs-membru, Calin Baraian-membru, Marius Moldovan-membru) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 (Se va completa Formularul nr.1D). Persoane fizice /juridice romane Cerinta obligatorie-Certificat constator emis de ONRC (copie conform cu originalul) din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie-Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(copie conform cu originalul) din care sa reiasa forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta obligatoriu ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Se solicita prezentarea bilantului complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale., Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant(ex.Document constator conf.art.97^1 din HG 925/2006-proces verbal de receptie/ etc).Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunerea unui contract de furnizare de produse similare (in copie) cu o valoare egala sau mai mare de 14.442 lei.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si acte aditionale unde este cazul., Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicata in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer