Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TUNURI DE APA SI SPUMA PORTABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 122995
Autoritate contractanta
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat UT 425
Cod de identificare fiscala: 4145365
Adresa: DJ 155H, nr. 572, com. Alexandru cel Bun, sat. Bistrita, jud. Neamt, Bistrita
Telefon: 0233241182
Fax: 0233241678
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: TUNURI DE APA SI SPUMA PORTABILE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 29624000-9 - Tunuri cu apa (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare produs: Tunuri de apa si spuma portabile - 6 buc - in conditiile precizate in Caietul de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.03.2008 16:28
Data limita de depunere a ofertelor: 24.03.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: A.N.R.S. U.T. 425, DJ155H, nr. 572, sat BISTRITA, com. ALEXANDRU CEL BUN, jud. NEAMT
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.03.2008 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: A.N.R.S. U.T. 425, DJ155H, nr. 572, sat BISTRITA, com. ALEXANDRU CEL BUN, jud. NEAMT
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Descriere: 1. Situatia personala a ofertantului: cerinta obligatorie: formularul nr. 12A si formularul nr. 12B din Ordinul 155/2006; Se solicita confirmarea privind plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: cerinta obligatorie pentru persoanele juridice/fizice române: certificat constatator Oficiul Comertului/Autorizatie de functionare/altele echivalente; Cerinta obligatorie pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; 3. Situatia economico-financiara: rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; 4. Capacitate tehnica si/sau profesionala: formularul 12E din Ordinul 155/2006; 5. Informatii privind subcontractantii: formularul 12G din Ordinul 155/2006.
Prin solicitarea scrisa a oricarui agent economic la sediul autoritatii contractante, începând cu data de 12.03.2008.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer