Achizitie publica - Ulei de turbina TBA 46E
Detaliu pentru invitatia numarul 331586
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331586/11.07.2012
Denumire contract: Ulei de turbina TBA 46E
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Energeticii, nr.1, IERNUT, Romania, cod postal: 545100, telefon: +40 0265471333, fax: +40 0265471494, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Mures , loc. IERNUT, str.Energeticii, nr.1, IERNUT, Romania, etaj.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ulei de turbina TBA 46E
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ulei de turbina TBA 46E - conform caiet de sarcini nr.162/18.06.2012
II.1.6) CPV: 09211300-4 - Uleiuri pentru turbine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 2900 lei.GP depusa in euro data pt.stabilirea echiv. lei/euro=5 zile inainte de data limita de depunere oferta.Perioada de valab.a GP este de 60 zile calend.de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea doc.prev. in Legea nr.346/2004)GP se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in DA.Modul de constituire a GP (conform art.86 din HG 925/2006, republicata): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante-(conform Formularul4)sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.prin virament de plata in contulRO48RNCB0189015921750050, BCR Iernut.In acest caz OP sau filaCEC trebuie sa fie confirmat de banca emitenta.Depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar.Documentul care dovedeste constituirea GP se va prezenta cel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nerespectarea termenului de depunere(data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a GP duce la respingerea ofertei in conf. cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.Potrivit prev.art. 2781, alin.(1) din OUG 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta, i se va retine din cuantumul GP depusa suma de 1450 lei. In cazul in care GP se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din HG nr.925/2006, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma prevazuta potrivit prevederilor art. 2781, al.(1)din OUG nr.34/2006, ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, dupa cum urmeaza: - in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular B din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) c1) , d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) . Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la cerere de ofertecu oferta independenta-Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract ?formular C.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform FormularuluiD din sectiunea III - ?Formulare?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului E din sectiunea III - ?Formulare?. ?? Persoane cu functii de decizie din cadrul SE Mures- Director SE Mures : ing. Calian Dorel;
- Director Adj.Tehnic : David Stefan- Director adj. Economic : ec. VlassaRamona, - Director adj. Comercial-Marketing: ing. Maria OpreaMembri comisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte;membri-Balea Cristina, Rotaru Vasilica, Detesan Horatiu, Paun Cristina . Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul. Certificat constatator : Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta , pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare-Autorizatia de functionare? / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele produse furnizate in ultimii 3 ani; furnizarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.-Se va prezenta Formularul 3 completat corespunzator; furnizarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data depunerii ofertelor. In cazul in care beneficiarul este unclient privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarilor de produse se realizeazaprintr-o declaratie a operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 11:52