Achizitie publica - ulei pentru gatit
Detaliu pentru invitatia numarul 346159
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346159/30.04.2013
Denumire contract: ulei pentru gatit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 259267903, Fax: +40 259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 259267903, fax: +40 259267903, persoana de contact: Mirela Poinar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Corneliu Coposu, nr.12, et4, ca. 428, raport garda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ulei pentru gatit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - ulei - de floarea soarelui, pentru gatit, in recipiente de plastic cu continut net de 1 - 5 litri, 6000kg. la valoare estimata minima 34800lei, 12000kg. la valoare estimata maxima 69600lei;
- valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (valoare care corespunde cantitatilor de produse necesar a fi achizitionate pana la data de 31 decembrie a.c.. in functie de care se va stabili cuantumul garantiei de participare, cat si criteriile de calificare si selectie), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata totala (valoare care corespunde cantitatii totale de produse ce include si eventualele suplimentari) ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. (3) din H.G. nr.925/2006Optiuni: art.6, alin.(3) din H.G.R. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 15411200-4 - Ulei pentru gatit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 800 - 69, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- se constituie prin virament bancar in contul RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, in cuantum de 696 lei, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 (cinci) zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- conform Formular SGBP din modele de formulare atasat in SEAP.
Garantie de buna executie
- se constitue in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin ordin de plata in contul de trezorerie RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea, se va depune in maxim 5 (cinci) zile de la semnarea bilaterala a contractului de furnizari produse/servicii;
- conform Formular SGBB din modele de formulare atasat in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPE din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPNS din modele de formulare atasat in SEAP;
- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; completare formular CPL din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Pop Ovidiu Laurean ? Manager, Ec. Brad Anca ? Director financiar contabil, Dr. Ritli Ladislau ? Director medical, Ing. Tarta Nicolaie - Sef serviciu administrativ, As. med. Barabas Calin - Director ingrijiri, Ec. Ganea Sabin ? Sef serviciu aprovizionare, Ec. Poinar Mirela ? Sef birou achizitii publice; include inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica; completare formular DPNP din modele de formulare atasat in SEAP; - certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.; original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - document de inregistrare pentru siguranta alimentelor, eliberat de D.S.V.S.A.;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 14:37