Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ULEI TURBINA TbA 32 E


Detaliu pentru invitatia numarul 334559
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVA
Numar invitatie: 334559/30.08.2012
Denumire contract: ULEI TURBINA TbA 32 E
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVACod fiscal: RO 3871599, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI, NR.144, Craiova, Telefon: +40 351404888/+40 351412026, Fax: +40 251415482
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 351404888/+40 351412026, fax: +40 351404890, persoana de contact: Ing.Preda Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ICMET CRAIOVA, Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ULEI TURBINA TbA 32 E
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acest ulei este necesar pentru inlocuirea uleiului uzat din Instalatia de ungere si racire de la Grupurile Motor- Generator din cadrul Instalatiei DMP-LMP .
II.1.6) CPV: 09211300-4 - Uleiuri pentru turbine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 6000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin.(1), sau alin.(5), din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin viramentului bancar se vor folosi urmatoarele date : -Beneficiar : ICMET-CRAIOVA-Cont : RO02 BRDE 170S V297 9182 1700-Banca : BRD ? GSG Craiova Est, jud. Dolj.-CUI: RO 3871599In cazul constituirii garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza ca model, Formularul nr.12 din SECTIUNEA III FORMULARE.Modul de restituire a garantiei pentru participare: conform art.88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.1 din sectiunea III Formulare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular nr.2 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) c1) , d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.c) Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general). Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.d) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale). Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.e) Certificat de participarecu oferta independenta-Formular nr.3.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.3A.g) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.14.Persoanele cu functie de decizie cu privire la aceasta procedura sunt: -Director general: Marian Duta-Director stiintific: Dorin Popa-Director productie-marketing: Petre Pistol-Director economic: Constantin Margineanu-Consilier juridic: Felicia Radu-Membrii comisiei de evaluare: Curcanu George, Ilinca Constantin, Sbora Ilie, Diaconescu Ilie, Preda Marcel.-Membri de rezerva pentru membrii comisiei de evaluare: Ilinca Paul, Ocoleanu Daniel, Telibasa GheorgheFormularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Informatii privind subcontractantii. Daca este cazul, se va completa formularul cu subcontractantii si specializarea acestora, Formularul 4 insotit de acordurile de subcontractare, cu indicarea partilor din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoastere ale acestora.Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul).Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata acontractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. In cazul in care traducatorul nu este autorizat, aceasta va fi legalizata la notariat. In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004Note: 1)Se permite depunerea documentelor solicitate in aceasta sectiune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Documentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.3)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor solicitate in aceasta sectiune. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta , pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare-Autorizatia de functionare? / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)Documente edificatoare (Persoane juridice /fizice straine) ? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Ofertantii straini vor prezenta aceste acte in original si/sau copii autorizate traduse in limba romana.Note: 1)Se permite depunerea documentelor solicitate in aceasta sectiune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Documentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.3)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelorsolicitate in aceasta sectiune.4)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune in favoarea ofertantului.5)Documentele solicitate in aceasta sectiune nu pot fi prezentate in favoarea ofertantuluideeventualii subcontractanti.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pentru ultimii trei ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Prezentarea a cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie (sau parti relevante dintr-un contract) care sa confirme furnizarea de produsesimilare obiectului contractului. Certificat ISO 9001 sau echivalent ? sistemul de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP accesand site-ul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer