Achizitie publica - Uleiuri minerale si vaseline
Detaliu pentru invitatia numarul 355668
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355668/13.11.2013
Denumire contract: Uleiuri minerale si vaseline
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Uleiuri minerale si vaseline
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de uleiuri minerale si vaseline, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa
II.1.6) CPV: 09211820-5 - Uleiuri minerale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare pentru lotul nr. 1 este de 800 lei si valoarea garantiei de participare pentru lotul nr. 2 este de 235 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 zile de la data limita de primire a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se constituie prin virament bancar (cod IBAN RO45RNCB 0263006180570001 deschis la BCR Valcea; avand ORC : J 38/683/1997 si CIF :10102377 cu atribut fiscal RO) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic cu semnatura electronica. Daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 7 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10A, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular 1)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 3)4. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Dr. ing. Mihai BALAN; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Sef Divizie comerciala ? ing. Cito DRAGAN; Sef Serviciu Aprovizionare ? ing. Ioan LAZAR; Serviciu Aprovizionare ? ing. Cataniciu Cecilia; Sef Serviciul Achizitii Publice ? ing. Livia COCLET, Serviciul Achizitii Publice ? ing. Mihai Birzan(completare Formular 4)- NOTA : Formularele 1, 2, 3 si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de primire a oferte. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: 1. Ofertantul va prezenta o lista a ?Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani? (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de primire a ofertei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;2. Ofertantul va prezenta a cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa confirme livrarea de produsesimilare cu cele solicitate in caietul de sarcini, respectiv cu lotul/loturile ofertat/ofertate Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 12:26