Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Uleiuri pentru motoare


Detaliu pentru invitatia numarul 355474
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Numar invitatie: 355474/07.11.2013
Denumire contract: Uleiuri pentru motoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: +40 332409861, Fax: +40 232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012, telefon: +40 332404711, fax: +40 232213913, persoana de contact: Serviciul Aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012, sediul autoritatii contractante Regia Autonoma de Transport Public Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Uleiuri pentru motoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de ulei pentru motor
II.1.6) CPV: 09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA - In valoare de: 4285 LEI conf. art.278^1 din OUG 34/2006 din valoare estimata)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari: se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file cec. In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conf.art. 278.1 alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 4285 LEI . Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile). Garantia de participare a ofertantilor se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006.In cazul in care un ofertant doreste sa depuna garantia de participare in alta valuta decat moneda nationala (LEI), acesta va avea la baza cursul de referinta al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
DA ? In valoare de 5% din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , cont de disponibil distinct , la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.". Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate princontractul respectiv (la expirarea perioadei de garantie)- Scrisoare de garantie bancare ? se completeaza formularul 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza formularul 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2- Declaratie privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4- Declaratie privind evitarea conflictului de interese: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se completeaza formularul 4.1Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic, Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare, sef serv.Juridic ? Bajenaru Gabriel. Membri in comisia de evaluare: Barbu Radu, Ababei Daniela, Haulica Mircea, Enache Ionut- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4)din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din ordinul nr.509/2011.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4)din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din ordinul nr.509/2011.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? informatiile din certificat sa fie reala/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuirePersoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientulprivat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Cerinta nr.1 Certificare ISO ? Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR ? EN ISO 9001/ 2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer