Achizitie publica - Uleiuri pentru motoare, sisteme hidraulice, angrenaje, reductoare
Detaliu pentru invitatia numarul 356466
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356466/12.12.2013
Denumire contract: Uleiuri pentru motoare, sisteme hidraulice, angrenaje, reductoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOVCod fiscal: RO 1102556, Adresa: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Telefon: +40 368401259, Fax: +40 268335660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Romania, cod postal: 500250, telefon: +40 368401259, fax: +40 268335660, persoana de contact: Serviciul Achizitii Aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str.Harmanului nr.49, etaj 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Uleiuri pentru motoare, sisteme hidraulice, angrenaje, reductoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare uleiuri pentru motoare, sisteme hidraulice, angrenaje, reductoare
II.1.6) CPV: 09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot1:3.756, 00 lei; lot2:750, 00 lei; lot3:1.680, 00 lei; lot4:894, 00 lei. Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv minim 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: conform art 86 alin 1) si 3) din HG 925/2006. Restituirea se va face in conditiileart 88 din HG 925/2006. Data la care se determina echivalenta lei/alta valuta este: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de schimb al BNR. Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art 87 alin 1) din HG 925/2006. In acest sens se vor respecta si prevederile legale conform art 278^1 din OUG 34/2006, in cuantum de 1.878 lei pentru lot1.Inteprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate decifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie in conformitate cu L 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze alaturi de garantia de participare o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire se va face conform art 90 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor conform prevederilor HG 1045/2011. Eliberarea/restituirea acesteia se va face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contactant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completare si prezentare Formular A (va fi prezentat si de catre tertul sustinator daca este cazul)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006: completare si prezentare Formular B (va fi prezentat si de catre tertul sustinator daca este cazul)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006: completare si prezentare Formular B2. Persoane ce sunt membrii ai organelor decizionale si au legaturacu procedura de atribuire sunt: Cristian Radu, Cristinel Florea, Mircea Cenan, Nicolae Spinean. Persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire: Vasile Ciurea, Constantin Teodorescu, Daniela Gliga, Liviu Voicu, Corina Corfariu, Nicolae Rat, Dan Nitu, Rodica Diaconu, Mihai Stan, Carla Paiu.4. Certificat de participare ofertanti cu oferta independenta: completare si prezentare Formular 15. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor jurudice, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor: prezentare document.6. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor: prezentare documentIn masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantul poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin, (3) din Ordinul 509/2011.Prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni este permisa in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul: prezentare document. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani2. Situatiile financiare intocmite pentru anul 2012, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale MEF.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, in conformitate cu art 188 alin 1) lit a) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 11:31