Achizitie publica - Uleiuri si unsori
Detaliu pentru invitatia numarul 351929
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351929/05.08.2013
Denumire contract: Uleiuri si unsori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: +40 0256277736, Fax: +40 0256277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 356803703, fax: +40 356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, DIRECTIA TEHNICA- BIROUL ACHIZITII PUBLICE, DEPOZITE- SALA SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Uleiuri si unsori
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare uleiuri si unsoriLot 1uleiuri pentru reductoarecod CPV 09211500-6Lot 2 uleiuri pentru sisteme hidraulice si alte utilizari cod CPV 09211600-7Lot 3 uleiuri pentru motoare cod CPV 09211100-2Lot 4 ulei vegetal cod CPV 15411100-3Lot 5 uleiuri pentru compresoare cod CPV 09211200-3Lot 6 vaselina cod CPV 09221100-5
II.1.6) CPV: 09221100-5 - Vaselina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 320 lei;Lot 2 ? 620 lei;Lot 3 ? 1000 lei;Lot 4 ? 120 lei;Lot 5 ? 460 lei;Lot 6 ? 660 leiGarantia se poate constitui conf. prev. art.43 ?1 din OUG nr.34/2006 si a art.86 din HG nr.925/2006. (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; (3) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana ? Sucursala Timisoara (4) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (5) Termen valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor (6) Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele conditii: 1.Ofertantul si-a retras oferta pe perioada valabilitatii acesteia care a fost stabilita conform Documentatiei de atribuire. sau 2.Ofertantul, fiind instiintat de acceptarea Ofertei lui, in cadrul perioadei de valabilitate a Ofertei, a) nu semneaza sau refuza sa semneze contractul b) nu prezinta sau refuza sa prezinte garantia de buna executie, in conformitate cu instructiunile procedurii, (7) Cursul de schimb utilizat pentru determinarea echivalentei leu/euro este cel comunicat de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului rezultata in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte.Reducere 50% pentru IMM-uri. Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract ? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului la Trezoreria Timisoara. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea in temeiul art.180din OUG nr.34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului 2Cerinta nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e , respectiv situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 - Completarea si prezentarea : -Declaratiei pe proprie raspundere, in temeiul art.181 , respectiv art.691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul3; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 , respectiv art.691 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante R.A.T.T. sunt: Director General ? dr.ing. Ioan Goia;Contabil Sef-ec.Felicia Lascut; Director Tehnic - ing. Adrian Sarb;Sef Serviciul Tehnic - ing. Mihai Illes;Sef Sectie Transport Auto - ing. Marcel Nicola; Sef Sectie Mentenanta - ing. Jura Iulian Ilie; Sef Sectie Transport Electric - ing. Gheorghe Simonea;Sef Atelier Autobuze - ing.Cosmin Nicolici Stoian; Sef Atelier Troleibuze - ing.Vasile Bososchi; Inginer Atelier Autobuze ? ing.Adrian Dan Belanco; Inginer Atelier Troleibuze ? ing.Horatiu Virgil Moldovan; Sef Birou Achizitii Publice Depozite? ec. Georgeta Craciunescu; Consilier Juridic Birou Achizitii Publice Depozite ? cons. Jur. Claudiu Red Belu; Inginer Serviciul Tehnic ? ing. Mircea Lazoc Gheorghe; Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara - Bobis Gelu Victor;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Cianca Daniel;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Karagena Sorin;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Mircea Mihaela;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Popescu Liviu;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Popovici Dumitru;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Syilvester Edmund;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Toader Mirela Gabriela.-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010-Completarea si prezentarea Formularului 4Cerinta nr. 4 - Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie)-Completarea si prezentarea Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna , fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1, III.2.2, III.2.4 se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza.Cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1.b se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Modalitatea de iindeplinire: conform cerintelor Ordinului nr.509/2011 ala Presedintelui ANRMAPCerinta nr. 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura , completata in conformitate cu formularul 6. Cerinta 1 Persoane fizice/juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.1. Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator trebuie sa fie emisa/emis pe numele persoanei fizice ofertante si sa fie valabila/valabil la data limita de depunere ofertelor - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Sa fie emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.OBS.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine-Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cer.1 - Completarea si prezentarea Formularului 8 privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara continand valori, perioade de livrare, beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, respectiv faptul ca ofertantul a furnizat produse in valoare cumulata de minimum 189.828 lei ( 42580, 39 euro) defalcata pe loturi astfel: Lot 1uleiuri pentru reductoare ( cod CPV 09211500-6) ? 19.125 lei( 4289, 87 euro)Lot 2 uleiuri pentru sisteme hidraulice si alte utilizari (cod CPV 09211600-7) ? 37.147, 50 lei ( 8332, 59 euro)Lot 3 uleiuri pentru motoare (cod CPV 09211100-2)? 59.715 lei (13394, 72 euro)Lot 4 uleiuri vegetale (cod CPV 15411100-3)? 7.020 lei (1574, 66 euro)Lot 5 uleiuri pentru compresoare (cod CPV 09211200-3) ? 27.468 lei( 6.161, 37 euro )Lot 6 vaselina (cod CPV 09221100-5) ?39.352, 50 lei ( 8827, 19 euro)Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRCerinta 2 Inf priv asociatii (daca este cazul)In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, trebuie sa indeplin individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind cap economico ? financiare si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare Cerinta nr.1?Dovada respectarii conditiilor de calitate Ofertantul va prez dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. SAU GRATUIT LA SEDIUL REGIEI AUTONOME DE TRANSPORT TIMISOARA (RATT)- B-DUL.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 10:56