Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - UM 0172 DRAGALINA - achizitie Motorina Euro 4


Detaliu pentru invitatia numarul 144192
Autoritate contractanta
U.M .0172 Dragalina
Cod de identificare fiscala: 8526893
Adresa: Baza de reparatii, Dragalina
Telefon: 0242345008
Fax: 0242345008
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: UM 0172 DRAGALINA - achizitie Motorina Euro 4
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 23121200-3 - Motorina (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare de Motorina Euro 4, 20000 litri, intr-o singura transa.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.05.2008 09:42
Data limita de depunere a ofertelor: 02.06.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: comuna Dragalina, Str Garii, nr. 12, Jud Calarasi, pana in data de 02.06.2008, ora 12.00.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.06.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: locul de deschidere al ofertelor - comuna Dragalina, Str Garii, nr. 12, Jud Calarasi.data - 02.06.2008ora - 13.00
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006 ? Formularul G.2.Declaratie privind eligibilitatea ?Formularul A3. Certificat de atestare fiscal.4. Certificatul fiscal5. Copie document înregistrare /înmatriculare (CUI) ;6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberat în anul 2008.7. Informatii generale si cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, în lei si euro- Formularul B8. Ultimul Bilant contabil, vizat si înregistrat de organele competente.9. Autorizare pentru livrarea produselor -Formularul C.10. Fisa care contine ?EXPERIENTA SIMILARA? - Formularul F11. Principalele livrari din ultimii 3 ani - Formularul I.
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP si la sediul unitatii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer