Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - U.M. 0466 Bucuresti ? Reabilitare poligon Niagara


Detaliu pentru invitatia numarul 327990
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UM 0929 Bucuresti
Numar invitatie: 327990/25.05.2012
Denumire contract: U.M. 0466 Bucuresti ? Reabilitare poligon Niagara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0929 BucurestiCod fiscal: 13624359, Adresa: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0213102410;0213037851;0213144324, Fax: 0213134388;4106117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030105, telefon: +40 0213037871, fax: +40 0213134388/+40 0214106117, persoana de contact: Oana Mitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: U.M. 0466 Bucuresti ? Reabilitare poligon Niagara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: U.M. 0466 Bucuresti ? Reabilitare poligon Niagara
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 304, 435.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
86.088, 71 lei, perioada de valabilitate 125 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, in original.Contul de virament este: RO80TREZ7005005XXX000179 deschis la ATCPMB, cod fiscal 13624359 Cuantumul garantiei de participare care se va retine in situatiarespingerii contestatiei de catre CNSC, ca nefondata, potrivit art.278^1 din OUG nr. 34/2006, este de 7.990, 44 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari, in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile emise pe baza situatiilor de lucrari acceptate de achizitor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl privind eligib form 12A (compl.dupa caz, si de tertul sustinator), in original.Decl privind neincadrarea in prev. art. 181 din oug34/2006 form 12 B (compl. dupa caz si de tertul sustinator), in original.Decl priv calitatea de participant la procedura -form 12C, in original.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca op. ec. nu are debite)in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de DITL din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca op. ec. nu are debite)in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de cazier fiscal emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in cazier, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Decl ofertantului/ofertantului asociat, in original, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta, form. 12D (se va completa, dupa caz, si de tertul sustinator si subcontractant). Pers. din cadrul aut. ctr. care detin functii de decizie cu privire la org., derularea si final. proc. de atrib: Dorobantu Iulian, Nedelcu Adrian, Lintmaier Manaila Diana.Decl -?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original, completat in conformitate cu formularul 10.Pentru persoane juridice/fizice romane: Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc dupa etapa de licitatie electronica va transmite intr-o zi lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, pentru conformitate, documentele solicitate in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune atat liderul de asociere cat si asociatul secund, vor depune documentele de calificare conform fisei de date a achizitiei. Certificat Constatator emis de ONRC- emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate lucrarile ofertate.Pt persoane juridice/fizice straine: Docum. care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din pdv profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc dupa etapa de licitatie electronica va transmite intr-o zi lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, pentru conformitate, documentele solicitate in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau orice alte documente care sa ateste indeplinirea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari., Declaratie in original privind media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari. Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani este mai mica de 3.000.000 lei. Pentru echivalenta cursului leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl in original priv lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, completata in conf cu formularul 12F. Lista trebuie sa contina si inf priv indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contr de executie de lucrari ce va cuprinde toate categ de lucrari: rezistenta, arhitectura, curenti slabi, curenti tari, climatizare in valoare de minim 3.000.000, 00 lei. Este obligatoriu ca in perioada mentionata, ofertantul sa faca dovada indeplinirii si finalizarii unui contract de executie de lucrari ce va cuprinde toate categ de lucrari: rezistenta, arhitectura, curenti slabi, curenti tari, climatizare, in valoare de minim 3.000.000, 00 lei.Se va prezenta obligatoriu, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau procesul verbal de receptie finala incheiate si dupa caz proces verbal de receptie partiala, pentru lucrarile ce fac obiectul contractului de lucrari in valoare de minim 3.000.000, 00 lei., Cel putin un document constatator emis pentru lucrarile declarate in lista, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale., Decl priv partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti - formularul 12G, Decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formularul 12H, impreuna cu lista cuprinzand dotarile specifice cu utilaje, echipamente tehnologice etc.implicate in realizareacontractului, avute in patrimoniu, sau acordurile de inchiriere sau alte formede punere la dispozitie, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I, impreuna cu CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Pentru responsabilul tehnic/ responsabilii tehnici cu executia si pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii se vorprezenta, documentele de atestare, in termen de valabilitate. Pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii se poate prezenta si numai decizia interna de numire. Tabel cu personalul autorizat din cadrul firmei (angajati ai ofertantului) pentru executarea acestor lucrari ? ?PERSONAL CHEIE?, inclusiv contractele de colaborare, daca este cazul.Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, pe toata perioada de valabilitate a acestuia, sens in care se vor prezenta declaratiile acestora ? formular 7. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate., Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer