Achizitie publica - U.M. 0819 Piatra Neamt - Reabilitare instalatie electrica sediu
Detaliu pentru invitatia numarul 321070
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321070/29.02.2012
Denumire contract: U.M. 0819 Piatra Neamt - Reabilitare instalatie electrica sediu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0929 BucurestiCod fiscal: 13624359, Adresa: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0213102410;0213037851;0213144324, Fax: 0213134388;4106117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030105, telefon: +40 0213144324, fax: +40 0213134388/+40 0214106117, persoana de contact: MIHAELA PETRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: U.M. 0819 Piatra Neamt - Reabilitare instalatie electrica sediu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare instalatii electrice interioare
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.400 lei, perioada de valabilitate 125 de zile de la datalimita de primire a ofertelorSe va constitui prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, in original.Contul de virament este: RO80TREZ7005005XXX000179 deschis la ATCPMB, cod fiscal 13624359Cuantumul garantiei de participare si suma care se va retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata potrivit art. 278>1 din OUG 34/2006 este de 4.299, 99 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, daca partile convin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl privind eligib-form 12A (compl. dupa caz, si de tertul sustinator);
- Decl privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG34/2006-form 12B (compl. dupa caz, si de tertul sustinator);
- Decl priv calitatea de participant la procedura-form 12C;
- Certificat de Atestare Fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca op. ec. nu are debite);
- Certificat de Atestare Fiscala eliberat de DITL din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca op. ec. nu area debite);
- Certificat de cazier fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in cazier;
- Decl ofertantului privind neincadrarea in prev art. 69^1 din ordonanta. Pers. din cadrul aut. contr. care detin functii de decizie cu privire la org., derularea si final. proc. de atrib.: Dorobantu Iulian, Lintmaier Manaila Diana si Nedelcu Adrian;
- Decl -?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Ofertantul clasat pe primul loc dupa etapa de licitatie electronica va transmite intr-o zi lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, pentru conformitate, documentele solicitate in original sau copie legalizata - Certificat Constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate lucrarile ofertate;
- Persoane juridice/fizice romane: Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni, in copie conform cu originalul.- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc dupa etapa de licitatie electronica va transmite intr-o zi lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, pentru conformitate, documentele solicitate in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau orice alte documente care sa ateste indeplinirea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii trei ani financiari., Declaratie privind media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari. Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari este mai mica de 1.000.000 lei. Pentru echivalenta cursului leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, completata in conformitate cu formularul 12F. Lista trebuie sa contina si informatii privind indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract de executie similar, in valoare de minim 500.000 lei. Este obligatoriu ca in perioada mentionata, ofertantul sa faca dovada indeplinirii si finalizarii unui contract de lucrari ce a avut ca obiect executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii, in valoare de minim 500.000 lei. Se va prezenta obligatoriu, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau procesul verbal de receptie finala incheiate si dupa caz proces verbal de receptie partiala, pentru lucrarile ce fac obiectul contractului similar in valoare de minim 500.000 lei. Se va prezenta obligatoriu copie dupa urmatoarele informatii din contractul similar mentionat mai sus pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor: partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, perioada, Cel putin un document constatator emis pentru lucrarile declarate in lista, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti - formularul 12G. Aceasta declaratie va fi depusa chiar daca ofertantul nu are subcontractanti., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formularul 12H, impreuna cu lista cuprinzand dotarile cu utilaje, echipamente tehnologice etc. implicate in realizarea contractului, avute in patrimoniu sau acordurile de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I, impreuna cu CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Pentru responsabilul tehnic / responsabilii tehnici cu executia, pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii si electricieni autorizati ANRE se vor prezenta, documentele de atestare, in termen de valabilitate. Pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii se poate prezenta si numai decizia interna de numire.Tabel cu personalul autorizat din cadrul firmei (angajati ai ofertantului) pentru executarea acestor lucrari ? ?PERSONAL CHEIE?, inclusiv contractele de colaborare, daca este cazul.Tot pers. cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, pe toata perioada de valabilitate a acestuia, sens in care se vor prezenta declaratiile acestora ? formular 7., Atestat emis de ANRE de tip B pentru "Proiectare si executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV". Atestatul trebuie sa fie valabil pe toata durata executarii lucrarilor 1. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate., 2. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP, atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 14:38