Achizitie publica - Un contract de furnizare PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE.
Detaliu pentru invitatia numarul 346015
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346015/26.04.2013
Denumire contract: Un contract de furnizare PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTICod fiscal: 4322912, Adresa: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Telefon: 0265-550011, Fax: 0265.550011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 265550011, fax: +40 265550011, persoana de contact: IOAN NEMETH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTICod fiscal: 4322912, Adresa: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Un contract de furnizare PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de paine semialba si cozonac diferite sortimente conformCaietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 81.000, 00 lei, pana la data de 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire max.4 luni valoarea estimatape perioada de prelungire este 40.000 lei fara TVA.Optiuni: achiz. isi rezerva dreptul de a prelungi contractul conf. art.6 din HG nr.925/2006 max 4 luni.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 000 - 121, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta la cursul BNR , se va raporta la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 1 (una) zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO72TREZ4775006XXX003623 deschis la Trezoreria Municipiului Reghin, Beneficiar: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Brancovenesti, cod fiscal 4322912 ; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in original, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante prgram caserie: de Luni pana Joi intre orele 8, 00-12, 00. sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3)din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de achizitie publica, fara T.V.A. Constituirea garantiei se poate face conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie privind eligibilitatea).2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratia privind calitatea de participant la procedura, conform art.46 din OUG 34/2006;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 dinOrdonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pokorny Vasile - director, Ec.Rusu Laura - cont sef, Ordog Gyongyver, Szakacs Ileana, Dezsi Ioan, Madarasz Simona, Medve Mihai, Nemeth Ioan. - Certificat constatator, copie semnata si stampilata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice romane, - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de implinirea contractului, copie vizat in conformitare cu originalul.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexand si traducerea autorizata in limba romana)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele in original sau copie legalizata, in situatia in care documentele au fost prezentate de acesta in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil prescurtat, vizat si inregistrat de organele competente - in copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a cel putin 1 contract in ultimii 3 ani, prin care sa se confirme executia similara (furnizare de produse) si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat 81.000 lei., o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si dotari(mijloace de transport) utilizate pentru indepliniraea contractului., informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Prezentarea de mostre a produsului ofertat., Standardul de asigurare a calitatii - Se vor prezenta, in copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, - buletinele de analiza pentru fiecare produs ofertat eliberate de un laborator acreditat. Autorizatie sanitara de transport pentru transportul produselor ofertate., Ofertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere al mijlocului de transport sau alte forme de punere la dispozitie a acestuia insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor ce fac obiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 11:50