Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Unitate stocare date


Detaliu pentru invitatia numarul 334313
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Brasov
Numar invitatie: 334313/27.08.2012
Denumire contract: Unitate stocare date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. N. Balcescu nr.67, Brasov, Romania, cod postal: 500019, telefon: +40 268410777/221, fax: +40 268472305, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. N. Balcescu nr.67, camera 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Unitate stocare date
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistemul informatic al CJ Brasov deserveste 150 echipamente tehnice de calcul. Informatia si aplicatiile utilizate sunt gestionate de un numar de 20 de servere dedicate. Un numar de 4 servere sunt din anul 2004 si nu mai corespund cerintelor tehnologice ca urmare a cresterii volumului de informatii utilizat, procesat si stocat, prin urmare se doreste achizitionarea unei unitati de stocare date.
II.1.6) CPV: 48823000-3 - Servere de fisiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este este 3200 lei, depusa pana la ora si data desch. ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui sub forma unei scrisori de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar(Formular7 , insotita de declaratia privind incadrarea in categ. IMM, dupa caz (Formular 11). Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont Trezoreria Brasov RO33TREZ1315006XXX000169, CUI 4384150. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a scrisorii de garantie financiara de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractuluicu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Neprezentarea scrisorii de garantie financiara de participare conduce la respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 2Declaratile se vor prezenta atat de operatorul economic cat si de fiecare membru asociat sau tert sustinator.c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - Formular 5d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 4. In cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Personal: Presedinte C.J.Bv: Aristotel Cancescu, Dir.Economic: Aurelia Popescu, Secretar: Maria Dumbraveanu, Arhitect Sef: Mihai Sarbu, lista consilieri judeteni Ambrus Carol, Braga HoratiuFlorentin, Caju Mariana, Coman Claudiu, Cornea Gheorghe Claudiu, Craciun DragosRomulus, Crizbasan Emanoil ? Dorin, Danu AurelianLeonard, DrotleffDieter, Enache Paul, Fliundra Ionel, Gabor AlexandruAdrian, Grapa Sebastian, Lupu Stefan Ovidiu, Kovacs Attila, Manea Ion, Mares Ioan, Matei Gavril, Noaghea NeluPetre, Ochi Ion, Oltean Vasile, Olteanu Luminita Nicoleta, Paler Ioan Miron, Popa Mihai Valentin, Sarafinceanu Buibas Gheorghe, Szakal Andras Zsolt, Sandru Razvan ? Ovidiu, Soneriu Valentin ? Olimpiu, Ungureanu Vasile, Vestea Mihail, Zavarache Constantin, Wittstock Eberhard- Wolfgang; membrii comisie evaluare oferte: Verdes Ionel, Popescu Dumitru, Curcubata Cosmin, Bortes Didona, Sfetea Rares, Stanescu Lucica, Acrivopol Vasile ?Constantin.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 3f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?)h) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate incopie legalizatainsotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ONRC. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului subsecvent, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantulcontabil pe 2011, vizat si inregistrat de organele competente.Pentruoperatorii economici care nu au obligatia legala de a depunebilantul pe 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare altedocumente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani, 2009-2011 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 320.000 lei (1 EURO = 4, 5694 lei/31.07.2012). In cazul ofertantilor din categ. IMM(facand dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anii respectivi. In situatia in care un grup de op ec in asociere depune oferta comuna, sit ec si financiara se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Demonstrarea indepl cerintelor se poate realiza si prin interm unui tert sustinator care va garanta indepl obliga contr, in conf cu prevederile art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art.11 cu 1 din HG 925/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele produse furnizate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma). Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna, vor prezenta maxim 3 contracte de furnizare produse, incheiate in ultimii 3 ani, pentru a demonstra experinta similara, insotite de procesul verbal de receptie partiala sau finala semnat fara obiectiuni, si recomandare din partea beneficiarului/clientului, in valoaretotala de minim 160.000lei, exclusiv TVA.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer