Achizitie publica - UNITATI DE CLIMATIZARE ?CPV 42512300-1 ( CHILLER PREPARARE APA RACITA ? 1 buc + CENTRALA TRATARE A AERULUI CONSTRUCTIE IGIENICA ? 1 BUC. )
Detaliu pentru invitatia numarul 321888
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321888/13.03.2012
Denumire contract: UNITATI DE CLIMATIZARE ?CPV 42512300-1 ( CHILLER PREPARARE APA RACITA ? 1 buc + CENTRALA TRATARE A AERULUI CONSTRUCTIE IGIENICA ? 1 BUC. )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/1391, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: SJU Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul judetean de urgenta Bacau, strada Spiru Haret nr 2, Sala sedinte din Pavilionul Pediatrie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: UNITATI DE CLIMATIZARE ?CPV 42512300-1 ( CHILLER PREPARARE APA RACITA ? 1 buc + CENTRALA TRATARE A AERULUI CONSTRUCTIE IGIENICA ? 1 BUC. )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CHILLER PREPARARE APA RACITA 1 (una) buc + CENTRALA DE TRATARE A AERULUI CONSTRUCTIE IGIENICA 1 (una) buc
II.1.6) CPV: 42512300-1 - Unitati de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 7000, 00 RonPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantiile de participare se pot consitui astfel: Garantia de participare se constituie prin virament bancar cu OP la Trezoreria Bacau in contul: RO 31 TREZ 0615 006 XXX 00 6582, al autoritatii contractante, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare vafi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita st abilita pentru depunerea ofertelor, la adresa SJU Bacau, strada Spiru Haret nr 2, CP 600114(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, modificat si completat prin HG 1045/2011. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: (Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.)Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9;ART. 69^1Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane ce detin functii de decizie: Manager ? ing. Stoica Dan;Director Fin. Contabil ec. Popa George AdrianCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10 Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN di certficatul costatator.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara a maxim doua contracte care are ca obiect realizarea de livrari, montajul si punerea in functiune de utilaje similare . Cerinta nr. 1 Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 75 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(financiar (n)) = (pret minim/pret ofertat (n)) x 75puncte; unde: P(financiar (n)) = punctajul pentru pretul ofertei (n) Pret ofertat (n) = pretul ofertei (n); Pret minim = cel mai mic pret dintre toate ofertele.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate , fara TVA
Termenul de livrare
15
Descriere: max: 90 zile peste care of. va fi dlarata neconf; minim 60 zile sub care of. nu se puncteaza;a) pentru cel mai mic termen de livrareprevazuta in una dintre oferte se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ? 15 puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(durata (n)) = (durata minima/durata ofertata (n)) x 15 puncte; unde: P(durata (n)) = punctajul pentru durata de livr. a ofertei (n)Durata ofertata (n) = durata de livr. a ofertei (n); Durata minima = cea mai mica durata de livr. dintre toate ofertele
Perioada de garantie acordata
10
Descriere: minim 12 luni sub care of. va fi declarata neconf.-max 24 luni peste care of. nu va fi punctata;a) pentru perioada cea mai mare de garantie acordata se puncteaza cu 10 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(durata (n)) = (durata cea mai mica) / durata ofertata (n) )x 10 puncte; unde: P(durata (n)) = punctajul pentru durata de garantie ocordata (n)Durata de garantieofertata (n) = durata de garantiea ofertei (n)Durata de garantie maxima = cea mai maredurata de garantie acordata dintre toate ofertele
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 15:21