Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Up-grade cluster IBM


Detaliu pentru invitatia numarul 355464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA DE METEOROLOGIE RA
Numar invitatie: 355464/07.11.2013
Denumire contract: Up-grade cluster IBM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA DE METEOROLOGIE RACod fiscal: RO 11672708, Adresa: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Telefon: 318.32.40, Fax: 316.31.43
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 23183240, fax: +40 23163143, persoana de contact: GABRIELA AIONESEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 23183240, fax: +40 23163143, persoana de contact: GABRIELA AIONESEI .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Up-grade cluster IBM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru buna desfasurare operationala a activitatii de modelare numerica, Administratia Nationala de up-grade cluster IBM? constand in achizitia a 10 blade-uri plus echipamente conexe necesare integrarii acestora in sistemul de calcul existent si montarea, instalarea si punerea infunctiune a acestora?
II.1.6) CPV: 30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2.225 lei. (1% din valoarea estimata a contractului conf. art. 85 din HG 925/2006) Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 HG 925/2006, inclusiv prin virament bancar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, Ofertanti vor putea constitui garantia de partticipare prin urmatoarele forme : -Virament bancar, - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO97BRDE445SV12237674450 deschis la BRD Filiala Victoria), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; - Numerar la casieria din Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 97 sector 1, Bucuresti, corp B de cladire; - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura conform Formularul nr. 10. - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia . In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare, (Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.) Pentru o raportare unitara, echivalenta leu/alta valuta se va raporta cursul afisat de BNR cu doua zile lucratoare inainte de data limita de deounere a ofertelor la cursul afisat de BNR.De exemplu daca deschiderea ofertelor va fi intr-o zi de miercuri se va utiliza cursul de schimb de luni din aceeasi saptamana, curs de schimb leu/alta valuta afisat de BNR.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin (1), (2) si (3).- (1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art .180 din OUG 34/2006 modificata.2. Declaratie pv. neincadrarea in sit. prevazute la art.181/OUG 34/2006.3. Declaratie pv. neincadrarea in preved. art. 691/OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Sandu - Director GeneralGheorghe Stancalie - Director ExecutivMarina Stoian - Contabil SefRodica Dumitrache - Sef LMNCtalin Ostroveanu - Sef GARIGabriela Aionesei - Sef Serviciul Achizitii si InvestitiiCristina Zamfirachi - Jurist4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.5. Certificat de participare la ?cererea de oferta ? cu oferta independentaOfertantul are obligatia de a completa pe propria raspundere Formularul nr. 2 prin care se certifica faptul ca participarea acestuia la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta 1.(Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare ori atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale/actuale ladata limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC;In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire , vaprezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, documentele se vor accepta in oricare din formele original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-cf. Ordin ANRMAP 509/2011.(ART.5).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 2 (doi) ani Cifra medie de afaceri pe ultimi 2 ani trebuie sa fie de minim 445.000 lei Pentru o comparare unitara se va utiliza cursul mediu leu/alta valuta afisat de BNR aferent anilor 2011 si 2012., Rezultatul exercitiului financiar in anul 2012.Prezentarea bilantului contabil din anul 2012, depus, vizat si inregistrat de organele competente (Administratia Financiara) copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari.Prezentarea a cel putin unei recomandari sau a unor certificate/documente emise sau contrasemnate care sa confirme livrarea produselor respective., Informatii privind subcontractantii.Daca ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, va completa Formularul nr. 6 la care va anexa un tabel care va cuprinde numele subcontractantului, partea din contract pe care o va indeplini (exprimata ca obiect si ca procent din valoarea contractului), acordul in scris al subcontractantului respectiv (semnatura reprezentantului sau legal).Daca ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, va completa Formularul nr. 6 la care va anexa un tabel care va cuprinde numele subcontractantului, partea din contract pe care o va indeplini (exprimata ca obiect si ca procent din valoarea contractului), acordul in scris al subcontractantului respectiv (semnatura reprezentantului sau legal)., Experienta similara.in conf. cu art. 188 alin. 1.Pentru o evaluare unitara se va utiliza cursul mediu anual leu/alta valua afisat de BNR.Lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme livrarea de produse similare in valoare de minim 211.000 leisau 47.500 euro(valoarea estimata a componentei de furnizare din cadrul contractului). Se considera indeplinit criteriul daca ofertantul dovedeste cu cel putin un contract de furnizare cu o valoare de minim211.000 lei sau 47.500 euro). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru o evaluare unitara se va utiliza cursul mediu anual leu/alta valua afisat de BNR. Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Numar de nuclee de calcul/ procesor
25
Descriere: Acest factor a fost introdus din dorintaca serverele (blade-urile)ofertatesa aiba o putere de calculconforma cu necesitatile actuale ale ANM.Noi am solicitat ca numarul minim de nuclee /procesorsa fie de 6 buc.. Din analiza tehnica a configuratiilor sistemelor de calculexista un numar standard denuclee de calcul /procesor astfel :6, 8, 12 buc. In concluze vom puncata ofertele are vor oferta procesoare cu numar de nuclee specificate mai su: 6, , 8 sau 12 . ( 7, 9, 10, 11 nu exista).
Durata garantiei
10
Descriere: Acest factor a fost introdus din dorintaca up-grade-ul cluster-uluiofertatsa aiba o fiabilitate ridicatasiserviciilecare se vor prestapentrumontajul si punerea lui in functiunesa fie executate cu maxima responsabilitate.Noi am solicitat ca durata de garantiesa fie de minim 36deluni.
Termen de livrare si punere in functiune
15
Descriere: Acest factor a fost introdus deoarece suntem interesati ca livrarea si punerea in functiune a echipamentului sa se finalizeze pana la sfarsitul anului 2013. Noi am solicitat ca termen de livraresi punere in functiunesa fie de20 de zile calendaristicede la data incherierii contractului.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer