Achizitie publica - Upgrade servere
Detaliu pentru invitatia numarul 354175
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354175/26.09.2013
Denumire contract: Upgrade servere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALACod fiscal: 16031712, Adresa: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213872370 / +40 213871178, Fax: +40 213199676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213872370 / +40 213871178, fax: +40 213199676, persoana de contact: Sediul central ANAF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, Tronson VII, etaj 6, camera 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Upgrade servere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Upgrade servere
II.1.6) CPV: 30233132-5 - Unitati de hard disk (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 630 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.000, 00 euro. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006. Prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din suma fara TVA acontractului. Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator; b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 1).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular 2).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz).3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 3).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUGnr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 4).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gelu Stefan Diaconu, presedinte, Octavian Deaconu, secretar general, Narcisa Bradeanu, director general, Directia generala de buget si contabilitate, Paul Soviani, director general adjunct, Directia generala de buget si contabilitate, Florina Pasca, sef serviciu, Directia generala de buget si contabilitate, Lacramioara Golban, sef birou, Directia generala de buget si contabilitate, Anamaria Danalache, consilier superior, Directia generala de buget si contabilitate, Toma Costreie, director general, Directia generala juridica, Luiza Geambasu, director general adjunct, Directia generala juridica, Marius Daniel Pestina, director general, Directia generala de tehnologia informatiei, Virgiliu Paun, director general adjunct, Directia generala de tehnologia informatiei, Mircea Manolescu, sef serviciu, Directia generala de tehnologia informatiei, Marian Spoiala, sef serviciu, Directia generala de tehnologia informatiei, Gheorghe Gachi, director general, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Elena Giorgiana Nicoleta Hagi-Nicovici, director general adjunct, Directia generala de investitii achizitii publice si servicii interne, Teodor Stan, sef serviciu, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Marin Mihai, consilier superior, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 5).6.Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.7.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ofertant. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie cu mentiunea "conform cu originalul".Informatii privind persoane juridice/fizice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a realizat o medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii3 ani, de cel putin 100.000 euro.Cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru Anul 2012:1 euro =4, 4560 RON;Anul 2011:1 euro =4, 2379 RON;Anul 2010:1 euro =4, 2099 RON.Ofertantii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze, Se solicita operatorului economic sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, produse hardware, in valoare cumulata de minimum 50.000 euro, in cadrul a maximum 2 (doua) contracte.Pentru dovedirea celor declarate, se solicita ofertantului prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie partiale/finale (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Prin furnizarea de produse similare se va intelege executarea de contracte ce au ca obiect similar cu caracteristicile produselor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Pentru perioada aferenta anilor 2012, 2011, 2010 conversia monedelor in care este exprimat pretul contractelor se va efectua conform cursului de schimb mentionat la pct.III.2.2) Pentru anul 2013 se va utiliza cursul de schimb valutar din data de 30.07.2013, respectiv 1 euro = 4.3907 lei Documente doveditoare pentru asigurarea unui nivel corespunzator al managementul calitatii(ISO9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 12:45