Achizitie publica - Upgrade sistem de telecitire Argus si compatibilizare cu SAP - ISU
Detaliu pentru invitatia numarul 331829
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331829/17.07.2012
Denumire contract: Upgrade sistem de telecitire Argus si compatibilizare cu SAP - ISU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264205435, fax: +40 264205425, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264205435, +40 264205426 fax: +40 264205425, persoane de contact: ADA PINTICAN, Mihaiela Oltean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Upgrade sistem de telecitire Argus si compatibilizare cu SAP - ISU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Upgrade si integrare in sistemul de telecitire Argus a unor contoare existente in instalatii, upgrade sistem de telecitire Argus, migrare baze de date si compatibilizare SAP-ISU.Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este 65.670 lei.Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este 4.447.519 lei.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 513, 189 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
90.200 lei (respectiv 45.100 lei pentru IMM-uri) se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.011, 31 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata.Contul pentru depunerea garantiilor de participare este RO07BTRL01301202891530XX deschis la Banca Transilvania Cluj.
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conformitate cu formularul 18;2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original.Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: -?conform cu originalul?;NOTA* : Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: - Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General, ing. Emil Merdan, Director Economic, ec.Dora Fataceanu, Director Dezvoltare, ing. Ladislau Reider, Sef Serv.Achizitii, ing.Ada Pintican, Sef Serv.Gestiune, Masurare En.El., Ach.CPT, ing. Claudiu Vermesan, responsabil achizitie, ing. Ioana Mihaiela Oltean.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.- Toate documentele oficiale depuse de persoane juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11, alin.(4)si(5) din HG 925/2006 actualizat. Certificatul constatator eliberat de ORC pentru persoane juridice romane: - in original sau copie nelegalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Atestate ANRE: -atestat de tip B si C2A, conform art.12 din Ordinul ANRE nr.54/2005. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice roamane si straine(ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va anexa minim o recomandare emisa de beneficiari la care se face referire in Formularul C3, in copienelegalizata., Exp.similara-Of.trebuie sa dovedeasca ca a executat lucr.similare celei supuse achiz.in ultimii 5ani.Prezentarea de minim un ctr/cumul de contracte incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 5 ani care au avut ca obiect executia unei lucrari similare, cu o valoare=sau mai mare decat 2.250.000 lei, echivalent a 512.155, 14 Euro.Pentru echivalenta s-a tinut cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE 1 leu=4, 3932 Euro.Seva completa Formularul B4 si va fi insotit de copii de parti relevante dinctr/contracte aduse in vederea demonstrarii experientei similare, rec.(minimuna, maxim trei), in copie nelegalizata.Recomanarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a oblig.ctr.pe parcursul derularii ctr.respectiv;daca pe parcursul derularii ctr.au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de luc.;cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a op.ec;receptii amanate sau respins, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent., Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara-1. Pretul cel mai scazut ? maxim 80 puncte, pentru a se asigura incadrarea in bugetul alocat lucrarii. Punctajul acordat ofertelor mai mari se va calcula aplicand formula: Punctaj 1 = (pret oferta minim x 80)/pret oferta ?n?
Garantia acordata lucrarii
10
Descriere: Componenta tehnica-Garantia acordata lucrarii ca element de control asupra calitatii executiei lucrarii ? maxim 10 puncte, astfel: -Garantia acordata lucrarii minima acceptata este de 36 luni de la data semnarii PV de punere in functiune fara observatii.Of.cu garantia acordata lucrarii mai mica de 36 luni va fi declarata neconforma.-Garantia acordata lucrarii maxima este de 96 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii.Of.cu garantia acordata lucrarii mai mare sau = cu 96 luni va primi punctajul maxim de 10 puncte.-Pt.of.cu garantia acordata lucrarii cuprinsa intre 36 si 96 luni (Durata garantie lucrare.of. N), punctajul va fi acordat aplicand formula: Punctaj 2 = (Durata garantie lucrare.of. N-36)/60*10
Durata garantiei echipamentelor
10
Descriere: Componenta tehnica-Durata garantiei echipamentelor ca element de control asupra calitatii echipamentelor ? maxim 10 puncte, astfel: -Durata garantiei echipamentelor minima acceptata este de 36 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii.Of.cu durata de garantie a echipamentelor mai mica de 36 luni va fi declarata neconforma.-Durata garantiei echipamentelor maxima este de 72 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii.Of.cu durata de garantie a echipamentelor mai mare sau egala cu 72 luni va primi punctajul maxim de 10 puncte.-Pentru ofertele cu durata garantiei de buna executie cuprinsa intre 36 si 72 luni (Durata garantie echip.of. N), punctajul va fi acordat aplicand formula: Punctaj 2 = (Durata garantie echip.of. N-36)/36*10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 13:52