Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Upgrade sistem informatic de automatizare a procesului de potrivire teoretica intre copiii adoptabili si familiile adoptatoare aferent Registrului National pentru Adoptii


Detaliu pentru invitatia numarul 340040
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OFICIUL ROMAN PENTRU ADOPTII
Numar invitatie: 340040/23.11.2012
Denumire contract: Upgrade sistem informatic de automatizare a procesului de potrivire teoretica intre copiii adoptabili si familiile adoptatoare aferent Registrului National pentru Adoptii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL ROMAN PENTRU ADOPTIICod fiscal: 17226100, Adresa: Str. Petofi Sandor, Nr. 47, Bucuresti, Telefon: +40 212301351, Fax: +40 212301320
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Petofi Sandor, Nr. 47, Bucuresti, Romania, cod postal: 011872, telefon: +40 212301351, fax: +40 212301320, persoana de contact: Costin Barcanescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: Str. Petofi Sandor, Nr. 47, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Adoptii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Upgrade sistem informatic de automatizare a procesului de potrivire teoretica intre copiii adoptabili si familiile adoptatoare aferent Registrului National pentru Adoptii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de licente software si servicii pentru upgradarea unei solutii informatice existente prin implementarea de noi functionalitati ?Sistemului informatic de automatizare a procesului de potrivire teoretica intre copiii adoptabili si familiile adoptatoare aferent Registrului National pentru Adoptii? si de servicii de suport si mentenanta a aplicatiei
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 1180 lei care va fi emisa de catre o soc.bancara/soc.de asig. Garantia de participare se const. in cf.cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de 262, 2. Euro, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.09? 30.09.2012, de 1 Euro = 4, 5007 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul dep. de oferte in asociere, garantia de participare treb.constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (Formular nr.14)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (model orientativ Formular nr.22
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentarea Cazierului judiciar si fiscal al operatorului economicDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat in termenul legal al scadentei de plata.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in termenul legal al scadentei de plata. Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care in luna anterioara datei de deschidere a ofertei figureaza cu datorii scadente neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse; Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf. Ordin ANRMAP Nr.314/2010)-Formularul nr. 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4 Documente care dovedesc forma de inregistrare: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate (principal sau secundar/e) care trebuie sa acopere obiectul complex al contractului. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract; Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, cu mentiunea ca in ceea ce priveste corespondenta codului CAEN cu obiectul contractului aceasta se va analiza in functie de partea din contract ce ar urma sa fie executata de fiecare dintre operatorii economici care depun o oferta comuna
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor , 2009 , 2010 si 2011. Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie celputin egala cu 236.000, 00lei. Se va completa Formularul nr. 5, Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), vizate si inregistrate de organele competente, daca legislatia statului de origine al operatorului economic prevede acest lucru
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (Formular nr. 9A), impreuna cu informatiile si dovezile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea/certificarea acestuia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Atasarea copiilor dupa diplomele de studii superioare, dupa caz, dupa certificari/atestate de particiare la cursuri de specialiate, conform solicitarilor de mai jos. 2.Cerinte referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a expertilor propusi, a urmatoarelor cerinte obligatorii, A.Manager de proiect ? 1 expert, cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare dovedite , finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; -Certificare ca Manager de Proiect (Project Management) sau echivalent; -Participarea in calitate de manager de proiect in cadrul unui proiect cu obiect similar.(Formular nr. 9B), B.Consultant analist ?2 experti, cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Studii superioare, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; Participarea in calitate de consultant analist business in cadrul unui proiect cu obiect similar. (Formular nr. 9B), C.Expert cheie in baze de date?1 expert cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; - Participarea in calitate de expert baze de date in cadrul unui proiect cu obiect similar. (Formular 9B) Cerinte privind competentele/calif.specif.neces.implem.proiectului: Competente privind admin. bazelor de date, dobandite prin participarea la cel putin un curs de specializare in domeniul bazelor de date de natura celui continut in propunerea tehnica a ofertantului din echipa caruia face parte (se va prezenta una din certificarile solicitate in functie de solutia ofertata. Ex: pt DB Oracle (dovedite prin certif.Ex: OCA/OCP/OCM ? Oracle Certified Associate/Professional/Master sau echiv.); sau pt.DB MS SQL (dovedite prin certif.Ex: MCITP - Microsoft Certified IT Professional Database Administrator 2008/on SQL Server 2005/MCTS-Microsoft Certified Technology Specialist SQL Server 2008 sau echiv.), 3.Se vor atasa Curriculum vitae conform Formularuluinr. 10, aferent fiecarei persoane dintre cele nominalizate conform pct.2 din prezenta subsectiune, semnat de catre fiecare titular in parte. 4.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 11. 5.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Se va completa Formularul nr. 12, Nota: a)Sub rezerva dispozitiilor din nota b) de mai jos, echipa de proiect va detine competentele necesare pentru indeplinirea cerintelor minimale prezentate mai jos; b)Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate in cadrul echipei proiectului care sa ocupe doua sau mai multe pozitii (functii) din cele mentionate mai sus, cu exceptia situatiei in care persoana respectiva indeplineste conditiile fiecareia dintre functiile alocate in cadrul proiectului si doar daca in cadrul calendarului de executare a obiectului contractului activitatile alocate diferitelor functii ale acesteia nu s-ar putea suprapune; c)Pentru personalul de specialitate nominalizat ca fiind responsabil pentru indeplinirea contractului conform pct.2 din prezenta subsectiune, se vor prezenta urmatoarele: doc. doveditoare din care sa rezulte faptul ca persoanele de specialitate nominalizate ca fiind responsabile pentru indeplinirea contractuluiindeplinesc cerintele mentionate la pct.2 din prez. subsectiune, Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta; nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte, Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico - financiara precum si capacitatea tehnico - economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele V.3. - V.4. din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 13, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor, Nota: a.In cazul asoc.unui grup de op.ec. in scop.dep.unei oferte comune, cerintele priv.capac.teh. si/sau prof. se vor dem.prin luarea in consid. a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asoc.au oblig.de a depune doc.relevante mentionate la pct.V4. b.In cazul in care cerintele de calif.ref.la capac.teh.si/sau prof. se dem.de catre op.ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, atunci acesta din urma are oblig.de a dovedi sustinerea de care benef., prin prez.unui angaj. ferm al pers.respect, incheiat in forma autentica, prin care se confirma ca va pune la disp.ofertantului resursele invocate si care va trebui sa respecte cond.specif.prevazute la art. 111 din H.G.925/2006. Pers.care asig. sustinerea nu treb. sa se afle in sit. care det. excluderea din proced.de atrib, cf prev.art.180 si 181 din OUG34/2006, scop in care aceasta va completa decl.de eligib, Form.nr.1 si 2. Angaj.ferm de sustinere prez.de ofertant castig. va face parte integranta a ctr.de achiz.publ, Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie lista principalelor contracte de furnizare efectuate in ultimii 3 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa faca dovada livrarii de bunuri similar in baza a maxim 3 contracte, in valoare egala sau mai mare de 118, 000.00 RON. 1.In dovedirea acestui aspect vor completa Formularele nr. 6 si 7 se vor prezenta Procesele verbale finale de receptie si acceptanta / orice alt document doveditor din care sa reiasa in clar cantitatile / tipurile de produse si valoarea efectiva prestata in legatura cu contractul / contractele prezentate. Documentele doveditoare vor fi prezentate in copii conforme cu originalul, Nota: a)Pentru fiecare contract mentionat in cadrul Form. 7 in scopul probarii exp.similare dar care nu poate fi prezentat in conditiile de mai sus, indiferent de motive, se va transmite cel putin o fisa sintetica de prezentare care va contine descrierea princip.activ.desf., lista/tipul de livrabile realizate si rez.obt. in cadrul resp, Ctr., in caz contrar contractul resp.urmand sa nu fie luat in considerare in scopul probarii experientei similare. Aceste inf.vor fi sustinute fie prin insusirea fisei de prezentare de catre beneficiar (prin contrasemnarea si stampilarea acesteia) sauprin trimitere la surse publice de informare/alte doc.suport edificatoare, b)Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective / s-a realizat prestarea serviciilor respective, 2.Prezentarea Declaratiei referitoare la dotari, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa Formularul nr. 8, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate (calculatoare, instrumente de manipulare a documentelor si email-urilor (de exemplu MS Office, Mail), echipamente de comunicatie (de exemplu telefoane mobile, fixe, modem-uri) si alte resurse necesare pe care prestatorul le considera relevante desfasurarii proiectului) Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Nota: a.Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. b.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre unul din membrii asocierii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat, se va acorda punctajul maxim de 50 puncte. b) Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional, astfel: PP(n) = (Pmin /Pofertat) x 50 puncte, Unde, PP(n)- Punctajul ofertei pentru factorul pret, P min? pretul cel mai mic ofertat, Pofertat ? Pretulofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Termenul de livrare si instalare licente software
50
Descriere: Termenul de livrare si instalare licente software se va exprima in zile lucratoare. Pentru termenul de livrare si instalare mai mic sau egal cu 5 zile de la semnarea contractului se va acorda punctajul maxim ? 50 puncte. Pentru termenul de livrare si instalare ofertat cuprins intre 6-10 zile se acorda 30 de puncte. Pentru termenul de livrare cuprins intre 11 si 14 zile se vor acorda 15 puncte. Pentru termenul livrare mai mare sau egal cu 15 zile ofertele vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer