Achizitie publica - Urmarirea comportarii in exploatare a sectoarelor experimentale RO-LTPP
Detaliu pentru invitatia numarul 339150
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339150/09.11.2012
Denumire contract: Urmarirea comportarii in exploatare a sectoarelor experimentale RO-LTPP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Iuliu Maniu 401 A, sector 6, BUCURESTI, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: Birou Contracte Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Iuliu Maniu 401 A, sector 6, BUCURESTI, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: Birou Contracte Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Urmarirea comportarii in exploatare a sectoarelor experimentale RO-LTPP
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Studii de cercetare conform descrierii din caietele de sarcini si conform Anexei B.
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 566, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pe loturi(conform Anexa B)poate fi constituita: FIE prin virament bancar in contul CESTRIN deschis la BCR sector 1 Nr.cont: RO84RNCB0072049710960001;FIE printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform modelelor prezentate in Sectiunea?Formulare?-Formularul A sau B.Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat.Garantie de participare emisa in alta limba decat romanava fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea?ofertant?denumire/numele?a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.Perioada de valabilitate: 90zile de la data limita pentru depunerea ofertelor(inclusiv).Retinerea garantiei de participare se va face in conform. cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice conf.art.2781 din OUG 34/2006.Garantia de participare va fi prezentata separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare si se ataseaza la coletul sigilat.Ofertantii IMM incadrati conf.legislatiei in vigoare beneficiaza de reducere de 50% din val.garantiei de participare.Ofertantii straini tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care dovedesc cu documente edificatoare din tara de origine ca au un statut similar operat.econ.de tip IMM din Romania.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10%din pretul contractului fara TVA, modul de constituire fiind conf.art.90 din HG 925/2006 actualizata, instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari conf.Formular C din sectiunea ?Formulare ?din Documentatia de Atribuire.GBE se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.In caz contrar Autoritatea Contractanta va considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare avand dreptul sa declare castigatoare oferta clasata pe locul doi sau sa anuleze aplicarea procedurii.Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract.Trebuie sa fie irevocabila.Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie vor depune document prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile legii 346/2004.Restituire garantiei de buna executie se va face conf.HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta: Formularul 1 ? Sectiunea ?Formulare ? ? din Documentatia de Atribuire, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele care detin functii de decizie : Lorand Catalin STOENESCU - Director Cestrin Milica ARSENIE - Director economic, Alexandru DUMITRESCU - Director adjunct, Alina Iuliana Valcu - consilier juridic, Grigore Sepanschi Bianca- Sef Birou contracte Achizitii Publice / inlocuitor Berezki Carmen, Vasilica Beica - Sef Sectie Laborator Drumuri, Mihai Simionescu ? sef Birou Investigatii, Evaluarea, Analiza si Managementul Retelelor Rutiere, Bogdan Tudor ? Sef sectie Birou Investigatii, Evaluarea, Analiza si Managementul Retelelor Rutiere, Robert Radu ? Sef Sectie Poduri, Cristina Romanescu, George Dicu.Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul sau tert sustinator va prezenta: Formularul nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? - Sectiunea ?Formulare ? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (eligibilitatea).Ofertantul va prezenta: Formularul nr.3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? - Sectiunea ?Formulare ? ? din Documentatia de Atribuire. Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta: a) Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal; b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local (vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; c) certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Nota: - Certificatele se vor prezentasub forma formularelor tip emise de organele competente privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original , copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere juridice, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in tara unde este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata, in limba romana. Prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit. Ofertantul va prezenta: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Aceste documente se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata, in limba romana.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, daca a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani(2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin: Lot1-12.000 lei fara TVA;Lot2-49.000lei fara TVA; Lot 3-48.700lei fara TVA; Lot4-92.000lei fara TVA; Lot5-47.500lei fara TVA;Lot6-41.500lei fara TVA;Lot7-45.000lei fara TVA.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)inreg. la organele competente, conf.legislatiei in vigoare aferent fiecarui an sau alte documente echival.din care sa reiasa nivel.solicitat.Bilanturile contabile inreg.la organele competente treb.prez.astfel: pentru pers.fizice/juridice romane, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;pentru pers.fizice/juridice straine, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?insotite de trad.autorizata si legalizata in lb.romana.Ofertantul va prezenta: Formul.5 si anexa aferenta acestuia din Sect.Formulare din Document.de Atribuire?Declaratia privind cifra de Afaceri globale a ofertantului?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1: Ofertantul treb.sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica(studii de cercetare) in care participarea ofertantului a fost de minim: Lot1-12.000 lei fara TVA;Lot2-49.000lei fara TVA; Lot3-48.700lei fara TVA; Lot4-92.000lei fara TVA; Lot5-47.500lei fara TVA; Lot6-41.500lei fara TVA;Lot 7-45.000lei fara TVA.Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"a cel putin un document /contract/proces verbal de receptie care sa confirme executarea de servicii similare., Cerinta2: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta recomnadare/recomandari din partea altor beneficiari de servicii similare.Cerinta3: Informatii priv.dotarea cu echipam.tehnice necesare indeplinirii contractului conf.cerintelor din caietele de sarcini., Cerinta4: Dovada ca detin personal specializat/autorizat in indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 16 ?Declaratie privind personaul responsabil de indeplinirea contractului? din Sectiunea ?Formulare?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.rowww.cestrin.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 18:22