Achizitie publica - ?Utilaj multifunctional pentru cosire in panta?
Detaliu pentru invitatia numarul 354299
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354299/01.10.2013
Denumire contract: ?Utilaj multifunctional pentru cosire in panta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISACod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj-Napoca, str.Vanatorului nr. 17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Utilaj multifunctional pentru cosire in panta?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achiztia unui utilaj multifunctional pentru cosire in panta conform cerintelor prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 16320000-4 - Masini de cosit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei. iar in masura in care CNSC respinge o contestatie se va retine contestatatorului din garantia de participare, in raport cu val.estimata a contractului o suma de 4032.25 lei, calculata potivit art.278^1 din OUG 34/2006. Aceeiasi suma se va pretinde si pentru situatia in carecontestatorul retrage contestatia formulata(art. 278.1 alin 2 din OUG 34/2006)Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 90 dezile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor)Modul de constituire a garantiei de participare - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr 11) completat in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ;Echivalenta leu/alta valuta se va face la curs BNR din data de04.10.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 1 din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de Formular 3 din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind calitatea pe participant la procedura -Se solicita completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare;5. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea Formularului 5 din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireDanut Canta - DirectorStroi Petrica- Director TehnicMarius Minzat ? Director TehnicAurel Filip ? Director EconomicRodica Gligan ? Responsabil Compartiment AchizitiiBogdan Alina ?AchizitiiPop Sorin ? AchizitiiLupan Nicolae ? SGA Satu MareTuturas Dorin - SGA Satu MareFodor Gheorghe - JuristDae Dan ? Economist serviciu Contabilitate Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al ofertantului care va include comercializarea produselor care fac obiectul procedurii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Pentru Persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a transmite comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. SR- EN ISO 9001sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 14:43