Achizitie publica - Utilaj multifunctional pentru intretinere pasuni
Detaliu pentru invitatia numarul 356530
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356530/16.12.2013
Denumire contract: Utilaj multifunctional pentru intretinere pasuni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIRSCOVCod fiscal: 2809556, Adresa: COM.PIRSCOV, JUD.BUZAU, Parscov, Telefon: +40 0238527135, Fax: +40 0238517135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Utilaj multifunctional pentru intretinere pasuni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 buc Utilaj multifunctional pentru intretinere pasuni cu caracteristicile tehnice minimale specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 542.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5.000 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: prin virament bancar, OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. daca se utilizeaza alta moneda se va folosi cursul leu/valuta stabilit de BNR pentru ziua aparitiei invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si cel local din care sa reiasa ca nu sunt obligatii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Gheorghe Sturzu ? Primar; Mihai Daniel ? viceprimar; Calen Neculai - Secretar; Consilieri - Burlacu Alexandru, Dumitrascu Dumitru, Duta Dumitru, Dragoi Dumitru, Fatu Adrian-Ciprian, Iordache Crina-Liliana, Mihaescu Eugenia, Nica Petre, Potlogea Dumitru, Posmagiu Diogene Ion, Serban Severina Simona, Silvestru-Grigore Ciprian-Valentin, Simion Gheorghe, Drugau Vasile;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta: Sa aibe in obiectul de activitate realizarea de fapte de comert similare cu cele prevayute in caietul de sarcini al procedurii.Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Ofertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in orifiginal sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri mai mare de 500.000 RON., Cerinta: Sa prezinte Bilantul contabil la 31.12.2012 cu confirmarea de depunere la ANAF competent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se va prezenta o Lista a produselor similare furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de informatii referitoare la valori, perioada si locul furnizarii, modul de indeplinire aobligatiilor, beneficiari.
Documente doveditoare: - Lista produselor similare furnizate in ultimii 3 ani (Formular B3), Cerinta: Sa fi indeplinit in prealabil cel putin un contract furnizare produse similare.
Documente doveditoare: - documente/certificate care sa confirme livrarea de produse similare obiectului contractului, in ultimii 3 ani si din care sa reiasa: beneficiarul, caracteristicile, perioada de livrare(inclusiv data incheierii contractului), Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Documente doveditoare: - Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Documente doveditoare: - Formularele B7B si B7CPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 13:16