Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Utilaj multifunctional tip buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 341599
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ILOVITA
Numar invitatie: 341599/08.01.2013
Denumire contract: Utilaj multifunctional tip buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ILOVITACod fiscal: 4337310, Adresa: com.ILOVITA jud. MEHEDINTI, Ilovita, Telefon: +40 0252216451, Fax: +40 0252216451
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP pe www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Utilaj multifunctional tip buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Utilaj multifunctional tip buldoexcavator
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare este in cuantum de 3500 lei.-Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO32TREZ4635006XXX000652 deschis la Trezoreria Orsova CUI 4337310 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante in acest caz urmand a se utiliza modelul indicat in Formularul nr.3 Sectiunea Formulare-Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va depune in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor si se va introduce ca document scanat si in oferta prezentata in S.E.A.P.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.-Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori, aceasta se va restitui in termen de 3 zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator. Pentru ofertantul declarat castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3225.8 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. a) din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA si se constituie: 1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ?se va prezenta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Sau2) Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi pariale. (In acest caz, executantul are obliga_ia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului si de a prezenta in maxim 5 zile de la semnarea contractului extrasul de cont cu suma depusa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare2.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006(Formularul nr. 5din SectiuneaFormulare).Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 6din Sectiunea Formulare).Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar Patasanu Stefan, Viceprimar Tuca Marin, Secretar - Crang Mirela, Vladulescu Mioara - Contabil. Consilieri locali: Moaca Fanica, Cernaianu Ion, Jianu Ilie, Stroe Petre, Patasanu Mihai Doru, Tufa Pavel, Tuca Ion.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formularul nr. 7din Sectiunea Formulare).Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. 8din Sectiunea Formulare). Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de StatCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original, copie legalizata sau copie semnata pentru conform cu originalul).Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii (original, copie legalizata sau copie semnata pentru conform cu originalul). Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie semnata pentru conform cu originalul). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate, copie legalizata sau copie semnata pentru conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 600000 lei .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. contracte de furnizare din ultimii 3 ani. Exp. similara - efectuarea in ultimii 3 ani (dinaintea datei limita de depunere a ofertelor)a unor contract de furniz. de prod. similare, in val. de minim 300000 lei., continuareSe accepta cumularea val. aferente din cel mult 2 contracte Ofertantul va prezenta certificari / documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer