Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - utilaj pentru brutarie


Detaliu pentru invitatia numarul 294724
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Cod de identificare fiscala: 9899076
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi
Telefon: 0232/214972;0232/272122
Fax: 0232/279654
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: utilaj pentru brutarie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42200000-8 - Utilaje de prelucrare a alimentelor, a bauturilor si a tutunului si accesorii ale acestora (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitionare utilaj pentru brutarie conform proiect "Sanse Egale pe Piata Muncii" la "Centrul Revis Harlau"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.05.2011 14:13
Data limita de depunere a ofertelor: 26.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 221, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 2210 lei.Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, cazier fiscal , Certificat de atestare fiscala, certificat constatator, certificat de inregistrare, bilant contabil la 30.06.2010, fisa de informatii generale, lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, resurse tehnice, resurse umane, autorizatii de livrare, certificateISO 9001, 14000, OHSAS, SA 8000 sau echivalent, cf fisei de date a achizitiei
de pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer