Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Utilaj situatii de urgenta-deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 353854
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI OLTENITA
Numar invitatie: 353854/18.09.2013
Denumire contract: Utilaj situatii de urgenta-deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI OLTENITACod fiscal: 4294103, Adresa: B-dul Republicii, nr.40, Oltenita, Telefon: +40 242515770, Fax: +40 242515087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Utilaj situatii de urgenta-deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie autobasculanta cu bena basculabia si lama pentru deszapezire
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 8000 lei. perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 zile. garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care este prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata anterior. Garantia de participare se poate constitui si prin depunereala casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare mai poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari conform art. 86, alin. 4 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.COnt de garantii deschis la Trezoreria Oltenita RO67TREZ2025006XXX000587. Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda conversia se va face la cursul BNR din data de 15.10.2013.Documentele de constituire a garantiei de participare se prezinta pana la data deschiderii ofertelor, dupa cum urmeaza : -in cazul scrisorii de garantie bancara, a instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari si a filei CEC se va prezenta atat pe SEAP, cat si in original la Primaria mun. Oltenita, b-dul Republicii, nr. 40;
-in cazul ordinului de plata, se va prezenta pe SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34 / 2006 cu nominalizarea persoanelor ce detin functii de decizie precum si cu cele care aproba bugetul localin cadrul Primariei municipiului Oltenita sau pot influenta procedura de achizitie dupa cum urmeaza: - ?one Petre- PRIMAR- Manciu Mihai- VICEPRIMAR- Cringasu Manuela-DIRECTOR EXECUTIV- Directia Economica- Marin Oana-Daniela- CONSILIER- Directia Urbanism- Ruse Carmen-CONSILIER- Compartiment Licitatii, Achizitii Publice- Codrea Nicolae- ADMINISTRATOR- Compartiment Administrativ- Zavalas Liviu- CONSILIER- Comp. Investitii, Monitorizare Servicii Publice- Lazar Elena- REFERENT- Compartiment Buget-Contabilitate- Neagu Mariana-Nela- CONSILIER - Comp. Investitii, Monitorizare Servicii Publice- Dragoman Nicoleta-Catalina- CONSILIER_ Comp. Juridic si Administratie Publica Locala2. Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)3. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 (Formular 12B din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ((Formular 12C din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.r)5. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (formular 12D din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)6.Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat- copiecertificata ?conform cu originalul?/original/ copie legalizatadin care sa reasa ca ofertantulnu are datoriiscadentein luna anterioaracelei in care se depun ofertele.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obliga sa prezinte acest formular.)7.Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- copie certificata ?conform cu originalul?/original/copie legalizata din care sa reasa ca ofertantulnu are datoriiscadentein luna anterioaracelei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/original/copie/ cu mentiunea ? conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? formularul C din cadrul Sectiunii III a Documentatiei de atribuire( se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani )(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.), Ultimul bilant contabil, respectiv cel aferent anului 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic- conform art.188, alin.1), lit.a din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, Dovada detinerii unui SERVICE specializat pe teritoriul Romaniei care asigura si piesele de schimb pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie sau a unui contract de SERVICE incheiat cu un prestator specializat de pe teritoriul Romaniei);, -mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru- conform art. 188, alin. 1), lit.d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ISO9001- certificat sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer