Achizitie publica - UTILAJE DE PERFORARE
Detaliu pentru invitatia numarul 348124
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348124/07.06.2013
Denumire contract: UTILAJE DE PERFORARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: UTILAJE DE PERFORARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: UTILAJE DE PERFORARE- in conformitate cu specificatiile din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43124000-8 - Utilaje de perforare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: Lotul nr.1-1818 lei; Lotul nr.2-227 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 alin. 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original - conform cap. IV.4.3.C Fisa de date; b) prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta pana cel tarziu la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J33/323/1998)Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei ? in copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3. C; c) depunere numerar la casieria Sucursalei Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00 - in copie conform cap. IV.4.3. C Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EUR comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.In acest caz acesta se va constitui conform Hotararea Guvernului nr. 1045 din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului C1 din Sectiunea Formulare -in original; 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului C2 din Sectiunea Formulare- in original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului C3 din Sectiunea Formulare, in original; 4.Date de identificare si contact despre ofertant, prin completarea formularului C5 din Sectiunea Formulare; 5. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, prin completarea formularului nr. 12C? in original. Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director-Constantin PROBOTEANU; Director Tehnic-Nicolae SOFIAN; Director Economic-Petronela SANDU; Control financiar preventiv-Doru SINGEORZEAN; Compartimentul Legislatie Contencios Juridic-Sorin TARANU;Sef Serviciul Achizitii Publice-Georgeta GEORGESCU; Sef Serviciu GGT- Teofil TIFUI; Serviciu ME-ISCIR- Sirghie TICSA; Sef Serviciu Contabilitate Costuri-Geta CORDUNEANU; Responsabil cu atribuirea contractului-Lidia TAZLAOANU; Responsabil cu executia contractului -Anton FILIPIUC; Membri in comisia de evaluare- Constantin AMARIEI, Radu SIMIONESCU, Mihai COJOC; Membri de rezerva in comisia de evaluare- Dan SIMINA, Bogdan PUSCASU. Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse inCertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limitadedepunere a ofertelor. Pentru persoane juridice /fizice straine: 2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele din cadrul acestui punct in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 08:22