Achizitie publica - UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU INTRETINEREA CAILOR RUTIERE SI PIETONALE DIN MUNICIPIUL CARANSEBES
Detaliu pentru invitatia numarul 349296
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349296/26.06.2013
Denumire contract: UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU INTRETINEREA CAILORRUTIERE SI PIETONALE DIN MUNICIPIUL CARANSEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CaransebesCod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: +40 0255514885, Fax: +40 0255515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU INTRETINEREA CAILORRUTIERE SI PIETONALE DIN MUNICIPIUL CARANSEBES
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Utilaje si echipamente second hand, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 43312000-3 - Utilaje pentru instalarea imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 7.200 Lei. Aceasta se const. prin viram. bancar sau printr-un instrum. de garantare emis de o societate bancara ori de o soc. de asig. si se va prez. in conf. cu art. 86, din HG nr. 925 / 2006 si cu HG nr. 1660 / 2006. Garantia de part.se va posta in SEAP (scanata) si se va prezenta la sediul aut. contractante de toti operat. economici.Garantia de part. se va constitui: a) - prin viram. in contul autorit. contractante, prin OP confirmat de catre banca; se va depune in contul IBAN nr. RO31TREZ1825006XXX000050 al Primariei Caransebes, deschis la Trezoreria Caransebes;b) - la casieria Primariei, pana la data stabilita conform invitatiei de participare;c) - scrisoare de gar. bancara in favoarea autoritatii contractantevalabila pe perioada de valabilitate a ofertei, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin (3), din HG nr. 925/2006, sau : d)-instrum. de garantie emis de catre o societate de asigurari.In cazul in care se va depune o contestatie considerata a fi nefondata de catre CNSC, se va proceda la retinerea sumei prevazuta la art.278.1 lit. c, din OUG 34/2006.Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile.Garantia de part. se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88, din HG 925 / 2006.Ofertantul isi pierde gar. de part. daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Neprezentarea garantiei de part., in forma solicitata, in cadrul ofertelor conduce la respingerea acestora(conf. art.33 din HG 925/2006).In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate. In acest sens se va prezenta un document din care sa rezulte calitatea de IM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA (In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate).Ofertantul castigator va prezenta la data incheierii contractului de furnizare, extras de cont pentru garantie de buna executie deschis la Trezoreria Statului pentru 0, 5% din pretul contractului, urmand ca pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta sa alimenteze acest cont pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului.Garantia de buna executie se mai poate constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante? in original sau prin instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari ? in originalGarantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator si subcontractant, daca e cazul)Persoane cu functie de decizie din cadrul A. C.- Vela Marcel Ion? Primar- Galescu Cornel- Viceprimar- Borcean Nicolae ? Administrator Public- Bratu Ana ? Secretar- Popa Carmen ? Dir.EconomicaConsiliul Local: Albai Petru, Avasilcai Elena, Bojinescu Ana, Buzerscu Ilie, Cornea Stelian, Dascalu Valentin, Gherman Aurora, Isac Marius, Marcu Ioan, Marinescu Ciprian, Munteanu Octavian, Ponetchi Maria, Stanescu Alexandru, Selner Nicolae, Strejariu Petru, Susailu Octavian, Todorescu Lazar, Ungur Ioan.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cazier judiciar /certificat echivalent al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cazier fiscal al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, fara datorii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, acesta nu este in faliment, lichidare sau are administrate afacerilede catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor-prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publiceb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 720.000, 00lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR/BCE aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.In cazul in care of. beneficiaza de sustinere fin.din partea unui tertsustinator, conf. art.186 art.2, din OUG 34/2006, tertul sustinator vacompleta Form. 16 - Angajament privind sustinerea financiara aofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligat. terti sustinatori- daca existaTertii sustinatoria) Complet. Form. 16 - Angajament privind sustinerea tehnica si profes. aofertantilor;b) - Declaratie tertii sustinatori tehnic si profesional.Conf. preved. art.190, alin(2) din HG34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstr.capacit. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profes. invocate.c)Tertii sustinatori vor prezenta Decl. privind neincadrarea in sit. prevazutela art.181, conf. art.19 si art.20 din L279/2011; de asemenea nu trebuie sase afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, conf.art. 180 din OUG 34/2006 si va face dovada existentei resurselor disponibile, Cerinte obligatorii asociati-daca acestia exista;Informatii privind asociatiia) Completare Form.25 - Acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentruindeplinirea contractului.b) In cazul unei oferte depuse de un grup (asociere) de mai multi operatorieconomici fiecare asociat trebuie sa indeplin. cerintele de la punctul III.2.1) si va completa doc. aferente acestor puncte.c) In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de o asocierede mai multi operatori, acestia isi vor legaliza asocierea inainte desemnarea contractului., 6.Cerinte obligatorii subcontractanti-daca acestia exista;Informatii privind subcontractantii si Acordul de subcontractare: a) Completare Form. 10 - Declaratie privind partea/partile din contract caresunt indeplinite de subcontractanti. Ofertantul are oblig. de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, proc. din valoarea contract. de servicii care va fi indeplinitde catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi si specializarea acestora;b)Completare Form. 11 - se solicita completarea Acordul de subcontractare;, 5.Dotari tehnice-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, precum si daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare - Formularnr.23, 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat si alcadrelor de cond. in ultimii 3 ani - Formular nr. 9Se vor prezenta Diplome, Atestate, CV-uri, 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare prestate inultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari ? Formularnr. 7 - cerinta obligatorie. Certificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul solicitatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 07:29