Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Utilaje tehnologice - Generatoare electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 351502
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 351502/31.07.2013
Denumire contract: Utilaje tehnologice - Generatoare electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Utilaje tehnologice - Generatoare electrice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Utilaje tehnologice - Generatoare electrice dupa cum urmeaza: - Generator electric monofazat 1, 5 ? 3 kW;
- Generator electric monofazat 3 ? 5 kW;
- Grup electrogen 10 kVA cu automatizare si AAR 0, 4 kV;
- Generator trifazat 100 kVA pe sasiu auto.
II.1.6) CPV: 31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lot 1 - 609, 6 lei (respectiv 304, 8 lei pentru IMM) si pentru Lot 2 - 2100 lei (respectiv 1050 lei pentru IMM), se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitate pe toata durata de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 304, 8 lei pentru Lot 1 si 1050 lei pentru Lot 2, daca contestatia este respinsa ca nefondata sau daca contestatarul renunta la contestatie.Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului si se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin depunerea sumei integrale intr-un cont de garantie deschis la Trezoreria statului (pentru contracte de pana la 50.000 lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original;Nota: Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt Director General - ing. Ilie Simion Tura, Director Economic - ec. Olivia Viorica Stanca, Director Distributie - ing. Vasile Filip, Director Dezvoltare - ing. Cristian Muresan, Cons. Juridic Mihaela Torje, Sef Serv. Exploatare MT/JT - ing. Hadrian Bogariu, Sef Serv. Achizitii - ing. Ioana Mihaiela Oltean, Sef Disc. Contractuala - ec. Maria Mandrean, Serv. Exploatare MT/JT - ing. Alois Puscasu, Serv. Achizitii - ing. Lucian Popa, responsabil achizitie - ing. Crina Calugar.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare;5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota*: certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf. art. 9, alin.(1) din Ordinul 509/2011.7. Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.8. Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa si depune, in original, Formularul D1 din Sectiunea Formulare.Observatii: - Ofertantii/ Candidatii/ Ofertantii asociati vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180, art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006;
- Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice romane: document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie nelegalizata cu mentiunea "conform cu originalul").Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ale ofertantului si media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani., Bilantul contabil anual la 31.12.2012 inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10; 20; 30 si 40).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor cu standardele: - STAS 2612-87 - Protectia impotriva electrocutarilor. Limite admise;
- STAS 12216-84 - Protectia impotriva electrocutarilor la echipamentele electrice portabile. Prescriptii;
- STAS 12217-88 - Protectia impotriva electrocutarilor la utilajele si echipamentele electrice portabile. Prescriptii;
- STAS 12604-87 - Protectia impotriva electrocutarii. Prescriptii generale IEC 255-5 Teste de izolatie;
- SR EN 60529:1995 - Grade de protectie asigurate prin carcase (cod IP). Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer