Achizitie publica - ,,Utilitati Platforma Industriala IMM - municipiul SLOBOZIA?
Detaliu pentru invitatia numarul 334784
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334784/04.09.2012
Denumire contract: , ,Utilitati Platforma Industriala IMM - municipiul SLOBOZIA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SloboziaCod fiscal: 4365352, Adresa: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Telefon: +40 0243231401, Fax: +40 0243212149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920023, telefon: +40 0243231401, fax: +40 0243212149, persoana de contact: Adrian Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Slobozia, Sala de Consiliu, etaj 1, Slobozia, judet Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Utilitati Platforma Industriala IMM - municipiul SLOBOZIA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general vizeaza realizarea utilitatilor complete pentru viitoarea platforma industriala pentru IMM-uri in municipiul Slobozia, care se va intinde pe o suprafata de 15 hectare si stimularea dezvoltarii de , ,concentrari de firme?, asa numitele , ,clustere? cu rol important pentru cresterea competitivitatii economiei locale.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 467, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 20.000 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006, este 8.806, 74 lei; Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Constituire: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari-Formularul nr.18; ordin de plata in contul RO56TREZ3915006XXX000125, Trezoreria Slobozia, beneficiar Municipiul Slobozia, CUI 4365352 confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Garantia de participare se va completa si se va depune in original. Operatori straini: se va prezenta original si traducerea autorizata in limba romana. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art. 278 indice1 din OUG 34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare-se va prezenta Formular nr. 20. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art. 90, alin.3 din HG nr. 925/2006. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr.2-Declaratie privind eligibilitatea;Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr.3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006;Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor putea fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Cerinta 3: Completarea si prezentarea Formularului nr.17-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, prevazut de ORDIN ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010;Cerinta 4: Completarea si prezentarea Formularului nr.4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012).Pentru evitarea unor situatii de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art.69 ind.1 din O.U.G.nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Alexandru Stoica?Primar, Bacanu Valentin, Cezar Zamfir? Viceprimari, Gabriela Costea-Secretar municipiu, Trifan Adrian?Directia economica, Barbu Emilian?Serviciu JuridicComisia de evaluare: Paula Lefter-presedinte comisie, Bacanu Valentin, Hamza Eugenia, Tudoran Valentin, Taclit Daniela- membri;Membrii de rezerva: Cucoranu Violeta, Iorga Draguta, Paraschiv Mihaela, Ambrus Alexandru;Consilieri locali: Beciu Elisabeta, Catargiu Dumitru, Constantinescu Emil, Ionita Gabriel, Ionita Vasilica, Jaca Ionut, Nedelcu Danut, Nesu Ioan, Petre Elena, Radu Paros Mihaita, Raileanu Ionut Viorel, Sava Stefan, Saracaceanu Constantin, Stan Ion, Serban Rozica, Stefan Teodor, Vasile Cornel, Vetu Ionel, Zainescu Nina;Cerinta 5: Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente catre bugetul de stat.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente catre bugetul local.Nota: Operatorii economici nerezidenti(straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana;Cerinta 6: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie;Dovedire: 1. Completare Formular nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Pentru persoane juridice romane: Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii;filiale; sucursale;puncte de lucru;administratori;reprezentanti;imputerniciti;durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN);mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.?original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;Pentru persoane juridice straine: 1.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: o forma de inregistrare ca persoana juridica;actionari/asociati;obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate;administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;capitalul social;filiale/sucursale/puncte de lucru;durata societatii;mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art.181 lit.a) din OUG nr.34/2006)- original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul? insotite de traduceri autorizate in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari. Conditia minima pentru demonstrarea exp. similare: Prezentarea de maxim 3 contracte din care sa rezulte efectuarea tuturor categoriilor de lucrari, a caror valoare cumulata sa fie de minim 12.000.000 lei.Se prezinta Formularul nr.7? Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor anexa procesul-verbal de receptie/recomandarea beneficiarului/document constatator;Nota: Val.mentionate de contracte sunt in lei, fara TVA., 2.Utilaje: Formular nr.9-Decl.privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op.ec.ptr.indeplinirea contractului.Se va prezenta: dovada detinerii in proprietate, leasing, sau cu contracte de inchiriere a dotarilor specifice, utilajelor, echipamentului tehnic, mijloacelor de transport si alte mijloace fixe disponibilizate pentru indeplinirea contractului.Daca op.ec.nu detine in proprietate un utilaj/echipament, etc., in loc de contract de inchiriere/comodat etc., se pot prezenta alte doc. prin care sa se dovedeasca punerea la dispozitie.Utilaje solicitate: Instalatie preparare mixturi asfaltice-min. 1 buc.(inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabile);Statie beton;Pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor: dovada ca dispune de un laborator propriu autorizat pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucr.rez. din tehnologiile de executie adoptate(laborator aut.gr.II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constr.), Personal: Se va completa Formularul nr.10-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat, prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului.Se vor prezenta pentru membrii echipei Curriculum vitae, semnate de catre fiecare titular in parte, insotite de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare. 1.Manager de proiect: Diploma studii superioare in domeniul tehnic sau economic.Experienta profesionala specifica in domeniul infrastructurii dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2.Asistent manager de proiect: Diploma studii superioare in domeniul tehnic sau economic.Experienta profesionala specifica in domeniul infrastructurii dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., 3.Expert 1-Sef punct de lucru: Diploma studii superioare in domeniu (drumuri);Experienta profesionala specifica in coordonarea proiectelor/supervizarea constructiilor de infrastructura dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;4.Expert 2-Responsabil tehnic cu executia drumuri (RTE), dovedida cu atestat valabil la data ofertarii: Diploma studii superioare in domeniu (drumuri); 5.Expert 3-Responsabil cu asigurarea calitatii: Diploma studii superioare in domeniu.Se va prezenta decizia de numire, in copie; 6.Expert 4-Responsabil de securitate si sanatate a santierului, dovedita cu atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006; 7.Expert 5-Responsabil coordonare executie apa/canal: Diploma studii superioare in domeniu tehnic;Se va prezenta decizia de numire;, 8.Expert 6-Responsabil controlul calitatii apa/canal, conform hotararii Nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificari si completari-Diploma studii superioare in domeniu tehnic; Se va prezenta in copie, decizia interna de numire;9.Expert 7-Responsabil tehnic cu executia(RTE) apa/canal: Diploma studii superioare in domeniu tehnic;Atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX, Constructii edilitare si de gospodarire comunala.conform art.23, litera c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii; Se va prezenta atestatul valabil la data ofertarii;, 10.Expert 8-Inginer instalatii electrice: Diploma studii superioare in domeniu tehnic;Atestat ANRE, min. IIA, IIB conform Regulamentului din 20 iulie 2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst.electrice din sist. electroenergetic, emis de ANRE;11.Expert 9-Responsabil tehnic cu executia retele electrice-Diploma studii superioare in domeniu tehnic; Atestare de catre un organism abilitat national, conform art.23, litera c din Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii;Se va prezenta atestatul. 12.Expert 10-Responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru retele electrice-conf. hotararii Nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificari si completari;Diploma studii superioare in domeniu tehnic; Se va prezenta decizia de numire., Nota1: Conform art.190 din OUG nr.34/2006 , ,In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez.unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, al persoanei respective-instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op.ec.resursele invocate, conf. preved. art. 11 ind.1 din HG 925/2006 mentionate in declaratia pe propria raspundere si in anexa la declaratie., Nota 2: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art. 180 si art. 181 lit.a), c^1) si d).? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se vor prezenta formularele 2, 3 si 4. Cerinta nr. 1. Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Prezentare Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent-se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cerinta nr. 2. Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Prezentare Certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent-se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: 1.Pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei?, se acorda 70 de puncte;a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv, 70 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la pct. a), punctajul se acorda astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, unde, -Punctaj (n) = punctajul ofertei (n);
- pret (n) = pretul ofertei (n);
- punctaj maxim = 70 puncte, punctajul acordat pentru pretul minim;
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Pentru factorul de evaluare , ,Durata de executie a lucrarii?, se acorda 30 de puncte;a) pentru durata de executie cea mai mica care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv, 30 de puncte;b) pentru alta durata de executie decat cea prevazuta la pct. a), punctajul se acorda astfel : Punctaj (n) = [durata de executie minima / durata de executie (n)] x punctajul maxim, unde, - Punctaj (n) = punctajul ofertei (n); durata de executie (n) = durata de executie a ofertei (n);
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, SECTIUNEA , ,Documentatie de atribuire"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 10:14