Achizitie publica - UTILIZAREA ENERGIEI SOLARE IN VEDEREA PRODUCERII APEI CALDE LA UNITATI SANITARE DE INTERES JUDETEAN
Detaliu pentru invitatia numarul 292493
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Denumire invitatie: UTILIZAREA ENERGIEI SOLARE IN VEDEREA PRODUCERII APEI CALDE LA UNITATI SANITARE DE INTERES JUDETEAN
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: UTILIZAREA ENERGIEI SOLARE IN VEDEREA PRODUCERII APEI CALDE LA UNITATI SANITARE DE INTERES JUDETEAN AFLATE IN DOMENIUL PUBLIC AL JUDETULUI PRAHOVA?, pentru locatia Spitalul Boldescu Ploiesti.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.05.2011 16:53
Data limita de depunere a ofertelor: 19.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Prahova, B-dul Republicii, nr.2-4, parter, cam. 66, registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, B-dul Republicii, nr.2-4, Directia Absorbtie Fonduri Europene, etaj IV, cam. 403.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 175, 654 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat ORC, Certif.fiscal-bugetul de stat, Certif.fiscal-bugetul local, Originale, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate ?conform cu originalul?, documente valabile la data deschiderii ofertelor, Bilantul contabil pe 31.XII.2008 si 31.XII.2009, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2007, 2008 si 2009.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 350.000 lei, fara TVA, Exp. sim. un contr.sim.de natura si complex.celui ofertat, de cel putin 175.650 lei fara TVA, inceput si finaliyatin ultimii cinci ani, ISO 9001/2008sau echivalent, ISO 14001.
Documentatia este disponibila pe SEAP, www.e-licitatie.ro, si la sediul autoritatii contractante.Garantia de participare - 2500 lei, Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termenul de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul?Termen de executie? Punctajul pentru factorul de evaluare ? termenul de executie?, se acorda astfel : a) Pentru cel mai mic termen de executie, dintre termenele prezentate, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv- 20 puncte ;b) Pentru alt termen decat cel prevazut la pct.a), punctajul se calculeaza astfel : Pn =( Tmin / Tn) x Pmax, unde : Pn = punctaj oferta ;T minim = termenulde executie cel mai mic dintre toate termenele de prezentate in oferte ;Tn = termenul de executie, prezentat in oferta, al carei punctaj se calculeaza;P max.= punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 20 puncte.Termenul minim de executie 45 zile, demonstrat cu capacitate tehnico ? organizatorica