Achizitie publica - VACCIN INACTIVAT CONTRA RABIEI LA CAINI SI PISICI
Detaliu pentru invitatia numarul 353188
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353188/29.08.2013
Denumire contract: VACCIN INACTIVAT CONTRA RABIEI LA CAINI SI PISICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJCod fiscal: 4711596, Adresa: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Telefon: 0251425623, Fax: 0251425623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Romania, cod postal: 200319, telefon: +40 251425623, fax: +40 251425623, persoana de contact: COSTICA TANASIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str.Fintina Popova, nr.30
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: VACCIN INACTIVAT CONTRA RABIEI LA CAINI SI PISICI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Vaccinul se utilizeaza pentru imunoprofilaxia la caini si pisici, cantitatea necesara fiind de 200000 doze.
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Valoarea garantiei de participare este in suma de 4024 lei, care se constituie la cursul valutar BNR la data limita de depunere a ofertelor, prin: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, b) ordin de plata in contul autoritatii contractante: cont IBAN RO56TREZ2915005XXX000149, deschis la Trezoreria Craiova, CIF 4711596, insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii c)un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de garantie a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data depunerii acesteia.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, sau cand contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma conform cu art.278.1, din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA, printr-un instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, precum si prin orice alt instrument de garantare prevazut de lege(HG 925/2006. modificata la zi).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr.12A ;Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Cazierul judiciar, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fostcondamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta -Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12B ; Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul carespectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr.3 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: -Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Cerinta nr. 4 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: -Se solicita prezentarea Formularului 20 ;Cerinta nr. 5 5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta obligatorie: Sesolicita prezentarea Formularului 12D ; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detinfunctii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director executiv ? Dr. Andrei ButaruDirector executiv adjunct ? Dr. Retea CosticaSef serviciu ec. si administrativ ? Ec. Tanasie CosticaSef serviciu Laborator-Dr. Moraru VicentiuConsilier juridic ? jr. Gianina ChircanComp.Buget-ec. Alina Preda Cerinta nr. 1.Persoane juridice romane-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta nr. 2.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Persoanele juridice si fizice, ofertanti straini, in cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana, vor depune documente care vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - unde se regasesc datele de contact, cifra de afaceri a operatorului economic-Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 201.500 leiSituatiile financiare(bilanturi) intocmite pe ultimii 3(trei) ani, cu viza organelor fiscale.Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro. Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatilecompetente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitoperatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR pentru fiecare anPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitateaobtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Cerinta nr.1Standard de asigurare a calitatiiDocument emis de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, ISO 9001:2000, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 09:06