Achizitie publica - Vaccinuri - Verorab susp.inj.
Detaliu pentru invitatia numarul 326607
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326607/14.05.2012
Denumire contract: Vaccinuri - Verorab susp.inj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: 0231517150, Fax: 0231517750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vaccinuri - Verorab susp.inj.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente.
II.1.6) CPV: 33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.576 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin.1) din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate depune si la casieria autoritatii contractante (in cazul in care garantia de participare este redusa ca valoare).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA, ce urmeaza a fi atribuit. Modul de constituire a garantiei de buna executie(conform art.90 din HG nr.925/2006): Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular nr.8); Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani; Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante (in cazul in care garantia de executie este redusa ca valoare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: - Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 3;4. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: - Manager - Dr.Ovidiu Florentin Mimor;
- Director Financiar Contabil - Ec. Gheorghe Damian- Ing. Carmen Craciun;
- Ec. Luminita Zaharia;
- Ing.Mihaela Fetchi;
- Farm.Maria Agrigoroaie;
- Jr. Victor Nitu. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)3. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara (informatii generale) Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; - declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii, Autorizatie de punere pe piata pentru fiecare medicament oferta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 07:49