Achizitie publica - VACCINURI
Detaliu pentru invitatia numarul 341507
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341507/03.01.2013
Denumire contract: VACCINURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: Biroul de achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129- sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: VACCINURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1. FAVIRAB ?IMUNOGLOBULINA ANTIRABICA- cantitate 200 FIOLE2. VERORAB - VACCIN ANTIRABIC- cantitate 1500 buc3. VACCIN TETANIC ADSORBIT VTA - cantitate 4500 FIOLE4. P.P.D DE 2 U.T -solutie injectabila, 2 UT*/ 0.1 ml ? maxima 150 FIOLE
II.1.6) CPV: 33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. FAVIRAB ?IMUNOGLOBULINA ANTIRABICA- 780, 00 lei2. VERORAB - VACCIN ANTIRABIC- 1650, 00 lei3. VACCIN TETANIC ADSORBIT VTA ? 2880, 004. P.P.D DE 2 U.T ? 96, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Contestatorul caruia i-a fost resoinsa conteststii contestatie ca nefondat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 din OUG 34/2006.ECHIVALENTA LEU/EURO SA VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecventese constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea.- FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1din OUG 34/2006- FORMULAR 3? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-as. Marincas Ramona ? Director Ingrijiri-farm.Kun Judit- seffarmacie-as. Martin Anamaria ? as.sef UPU-dr. Silviu Ladariu- medic sef UPU-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 181 din OUG nr. 34/2006.- FORMULAR 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010-FORMULAR 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Cerinta nr. 1 Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ORC, informatiile cuprinse in acest certificat sa fiereale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generale1-Valoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se atribuie pe durata acordului cadru, pentru lotul pentru care se depune oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniCerinta nr.2 Autorizatie de punere pe piata de la ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului.-legea 95/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 07:12