Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Vaccinuri antigripale


Detaliu pentru invitatia numarul 338317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 338317/29.10.2012
Denumire contract: Vaccinuri antigripale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vaccinuri antigripale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Vaccinuri antigripale
II.1.6) CPV: 33651660-2 - Vaccinuri antigripale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de part este de: 2.950 RON. Per de valab a gar de part: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei). In cazul subcontractarii, gar de part se constituie numai de ofertant. In cazul asocierii, gar de part se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constituire a gar de part: Doc care atesta constituirea Gar de part la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar de part va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A, Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul AC, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per prevazuta in doc de atribuire. Scrisoarea de gar de part trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de part, vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata. Cuantumul care se retine din garantia de participare in cazul depunerii unei contestatii este de: 1.475 RON. De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valalabilitate a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din val contr, fara TVA. Gar de buna exec se poate constit in conf cu prev art 89 alin 2 in oric dintre form prev la art 90 alin 1 - 3 sau in func de val de la art 90 alin 1 si alin 2 din HG nr 925/2006 Gar trb sa fie irevocabilaDaca part convin gar de buna exec se poate constit si prin retin succes din sum dat pt fact part. In acest caz contract are oblig de a desch un cont la dispoz AC la unit Trez Stat din cadrul org fiscal competent in administr acestuia un cont de disp distinct la dispoz AC conf H.G nr. 1045/2011 Suma init care se depune in contul astfel deschis nu trb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.Doc care atesta constit gar de buna exec se va prez in max 3 zile de la semn contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 9 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl Lucian Birsan, dl Horea Bodogae, dl. Gheorghe Dambean, dl. Adrian Taran, dl. Ioan Bati, dl. Florin Pietraru, d.na Virginia Tichindelean. Formularul nr. 8 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. 1. Persoane juridice/fizice romane.a) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului( sau echivalent) emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.b) Document edificator considerat necesar ptr dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2. Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.3. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completa cf Anexei din OG27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-lor.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% ptr criteriile legate de cif de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf privind Angaj ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contrac ofertantul isi demonstreaza capacit teh si prof invocand sustinerea unei alte pers (indiferent de natura rel juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al persoanei respect, in orig, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehnice si prof invocate. In acest caz pers care asigura sustinerea tehnica si prof nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proc de atribuire, avand oblig de a prezenta decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 180 din OUG 34/2006, Decl privind neincadrarea in prev art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 mai sus mentionate si Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Omologari si/sau avize specifice emise de unitati ablilitate de Ministerul Sanatatii si Familiei., Autorizarea de punere pe piata, eliberata de Ministerul Sanatatii Publice - Agentia Nationala a Medicamentului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer