Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Vaccinuri pentru uz veterinar 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 354378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR COVASNA
Numar invitatie: 354378/03.10.2013
Denumire contract: Vaccinuri pentru uz veterinar 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR COVASNACod fiscal: 4404362, Adresa: Str. Ciucului, nr.149, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-312319 (int.119), Fax: 0267-312319 (int.119)
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sanatate animala - Sanitar Veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vaccinuri pentru uz veterinar 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este reprezentat de necesitatea efectuarii, indeplinirii Programului actiunilor de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, a altor actiuni prevazute in alte programe nationale, pe care Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor trebuie sa le puna in aplicare, Tinta este indeplinirea Programului Strategic. (vaccinare antirabica, tuberculinare unica/simultana in trimestrul IV 2013)
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2% din valoarea estimata totala respectiv 2% din valoarea estimata a fiecarui lot. Valoarea garantiei de participare cumulata tuturor loturilor este de 4092.8 RON. Pe loturi: Lot nr. 1=1680 lei, Lot nr.2=756 lei, Lot nr.3=1656.8 lei. Valabilitatea acestuia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile). La constituirea garantiei de participare se vor avea in vedere art. 86, alin. 1 din HG, 925/2006. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - a se completa in acest caz Formularul nr.13 din sectiunea II Formulare; Ordin de plata sau fila CEC din care sa reiasa ca garantia de participare la procedura de atribuire a fost constituita in favoarea D.S.V.S.A. COVASNA si a fost virata in contul de trezorerie: RO49TREZ2565005XXX002463, deschis la Trezoreria Sf.Gheorghe, CF4404362; prin depunere la casieria DSVSA COVASNA cu chitanta. Echivalenta pentru o garantie de participare constituita in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Documentul original (scanat) va fi prezentat/incarcat in cadrul ofertei operatorului economic in sectiunea documentelor de calificare pe SEAP conform art. 18 din Hotararea de Guvern nr. 1660 din 2006 (*actualizata).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 2 % din valoarea contractului de furnizare incheiat, fara T.V.A. Neconstituirea garantiei de buna executie reprezinta clauza de reziliere pentru contractul de furnizare. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 18), constituita la data semnarii contractului de furnizare sau sub oricare alta forma prevazuta in art. 89-90 din Hotararea de Guvern nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator)b)ordin de plata cu viza de confirmare a bancii emitente in contul autoritatii contractante, cod fiscal 4404362, cont: RO49TREZ2565005XXX002463, deschis la Trezoreria Sf.Gheorghe;c)orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Aceasta se va posta scanata in SEAP, iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii pana la data limita de depunere a ofertei.d)retineri succesive din facturile introduse la plata; Restituirea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea: Se va completa Formularul nr.1, Sectiunea II Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: ? Se va completa Formularul nr.2 din sectiunea II Formulare? Certificate fiscale : eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social (buget local) respectiv de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social (bugetul general consolidat)in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) din care sa reiasa nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Se va completa de catre ofertant Formularul nr.11 din sectiunea II Formulare. Persoane cu functii de raspundere in derularea achizitiei: Director Executiv: Siko; Barabasi Sandor, Director Executiv Adjunct: Nemes Emeric, Sef Serviciu Economic: Szegeti Gyula, Sef Serviciu Sanatate si Bunastarea Animalelor Monitorizare Boli: Deak Sandor, Compartiment Achizitii Investitii Patrimoniu si Administrativ: Szentes Judit, Sipos Zsolt Attila, Control Financiar Preventiv - Contabilitate: Kerekes Erzsebet.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta: Completare Formular nr.12, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5. Calitatea de participant la procedura: se va complete Formularul nr.15 din sectiunea II Formulare 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta-cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala, reprezentantul legal al societatii, obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor2. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. (traducere legalizata).3. Autorizatie de comercializare obtinuta conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 187/2007 privind Codul produselor medicinale veterinare publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 804 bis/26.XI.2007 sau conform Regulamentului 726/2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar si de infiintare a unei Agentii europene pentru medicamente, publicat in J.O. Nr. L 136, 30.04.2004 - depus in copie "conform cu originalul"4. Autorizatia de fabricatie pentru produsele indigene emisa de Directia de control si coordonare a activitatii farmaceutice veterinare din cadrul ANSVSA, conf Ordin 81/2008, art 4 - privind aprobarea Normei sanitare veterinare privid procedura de introducere pe piata si de utilizare a reagentilor si a serurilor de diagnostic de uz veterinar si buletin de analiza pentru fiecare serie livrata, in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANSVSA nr 187/2007, pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind Codul produselor medicinale veterinare, cu modificarile si completarile ulterioare - depus in copie "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale. Formular din care sa rezulte cifra de afaceri globala din ultimii trei ani, sau pe perioada ce reflecta data infiintarii sau data inceperii activitatii., Bilant contabil la data de 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Certificat ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer