Achizitie publica - vaccinuri pentru uz veterinar
Detaliu pentru invitatia numarul 333382
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333382/08.08.2012
Denumire contract: vaccinuri pentru uz veterinar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor BuzauCod fiscal: 4299810, Adresa: minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Buzau, Telefon: +40 238725001, Fax: +40 238725003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul DSVSA BUZAU, minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Buzau, Romania, cod postal: 120081, telefon: +40 238725001, fax: +40 238725003, persoana de contact: Dascalu Andreea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA BUZAU, minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Buzau, Romania, cod postal: 120081, telefon: +40 238725001, fax: +40 238725003, persoana de contact: Dascalu Andreea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: vaccinuri pentru uz veterinar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: vaccinuri pentru uz veterinarlot 1 vaccin anticarbunoslot 2 vaccin antirabic
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1:430, 40 lei, LOT2:1764 lei, sume care se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta o declaratie de proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Garantia pentru participare la licitatie va fi restituita conform art. 88 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea a fost solicitata avand in vedereprevederile art. 180 din O.U.G. nr.. 34/2006, intrucat se stipuleaza ca obligatie a autoritatii contractante excluderea din procedura de achizitie publica aplicata, a oricarui operator economic aflat in situatiile enumerate de legiuitor.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 a fost solicitata intrucat autoritatea contractanta si-a rezervat dreptul de a exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se incadreaza in prevederile art. 181.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, pentru creantele scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, documentele au fost solicitate intrucat autoritatea contractanta si-a rezervat dreptul de a exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se incadreaza in prevederile art. 181.4.Certificatul de participare cu oferta independenta documentul a fost solicitat in conformitate cu Ordinul nr 314/2010.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006 a fost solicitata intrucat autoritatea contractanta si-a rezervat dreptul de a exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se incadreaza in prevederile art. 69(1). Persoanele care au functie de decizie in cadrul DSVSA Buzau in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: DRAGNEA ADONIS LAURENTIU, ENACHE LUIZA, DASCALU ANDREEA, 1. Copie dupa actul constitutiv( contractul de societate sau statutul)2. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza isi are sediul ofertantul in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru ofertantul care participa, au fost solicitate intrucit autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul locare obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea generala (fisa de informatii generale)- formularul B2 a fost solicitat pentru a avea o privire de ansamblu, centralizata, asupra coordonatelor ofertantului, respectiv informatii privind denumirea, codul fiscal, adresa, telefon, date despre certificatul de inmatriculare, despre obiectul de activitate, despre filiale, piata afacerilor si cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3 ani ., 2. Bilantul contabildin anul precedent, vizat si inregistrat de organele competentesi/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara a fost solicitat intrucat autoritatea contractanta doreste operatori economicistabili din punctul de vedere financiar, bilantul fiind documentul contabil de sinteza, prin care se prezinta activul si pasivul unitatii patrimoniale la inchiderea exercitiului, precum si in celelalte situatii prevazute de Legea Contabilitatii. Bilantul propriu-zis este un tablou care cuprinde in forma sintetica si in expresie valorica mijloacele economice patrimoniale, sursele de constituirea acestora, precum si rezultatul unui agent economic la un moment dat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind capacitatea tehnica au fost solicitate pentru a avea o privire de ansamblu centralizata asupra coordonatelor ofertantului respectiv , lista principalelorlivrari/prestari/lucrari in ultimii 3 ani , livrarile de produse cese confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitateaobtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 2 Informatii privind subcontractantii in conformitate art 45 din OUG 34/2006, 3 Informatii privind capacitatea profesionala au fost solicitate ca cerinta strict necesara pentru indeplinirea contractului de furnizare, pentru a aveainformatii privind numarul mediu in ultimile 12 luni al personalului angajat , asigurarea cu personal de specialitate , numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului , precum si o curriculum vitae al personalului ce trebuie angajat in contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este adaugata prezentei si se descarca electronic.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 15:31