Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Vaccinuri pentru uz veterinar


Detaliu pentru invitatia numarul 354732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TIMIS
Numar invitatie: 354732/15.10.2013
Denumire contract: Vaccinuri pentru uz veterinar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TIMISCod fiscal: 4250824, Adresa: Str.Surorile Martir Caceu nr.4, Timisoara, Telefon: +40 0256204911, Fax: +40 0256204911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Surorile Martir Caceu nr.4, Timisoara, Romania, cod postal: 300585, telefon: +40 0256204911, fax: +40 0256204911, persoana de contact: Ofelia Balgradean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Surorile Martir Caceu nr.4, Timisoara, Romania, cod postal: 300585, telefon: +40 0256204911, fax: +40 0256204911, persoana de contact: Ofelia Balgradean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vaccinuri pentru uz veterinar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare: Vaccinuri pentru uz veterinar
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 696 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lotul nr. 1:792, 96 Lei ; Lotul nr. 2:20, 00 Lei; Lotul nr. 3 :1554, 00 Leiadica 1% din valoarea estimata a contractului in lei fara TVA , pe loturi.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Mod de constituire: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, prevazute in documentatia de atribuire). Contul in care poate fi virata garantia de participare este RO27TREZ6215005XXX000308 - Trezoreria Mun.Timisoara, Cod fiscal 4250824.Dovada constituirii garantiei de participare : - sa fie prezentata de ofertant cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, sub sanctiunea respingerii ofertei drept inacceptabila (art. 36, alin. 1, lit. a din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform art. 278^1 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I) Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 1 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.II) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoane fizice sau juridice romane: a) Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorsib) Document emis de catre Directia de Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) dinHG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.B. Pentru persoane fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la Lit.A pct.a) si b), emise de autoritatile corespunzatoare din statul de originesauIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emitdocumente de naturacelor prevazute la pct. a) si b), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.III) Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 completata in conformitate cuFormularul nr. 4 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.IV) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Popa Adrian Radu - Director executiv;Dr. Daroczi Csaba Laszlo- Director Executiv Adjunct;Dr. Arnautu Petru- Sef Serviciu S. B. A. M. B.;Dr. Oancea Rusalin -SefBirou S.A.M.B.P.E.C.;Ec. Vastag Silvana - Serviciu Economic si Administrativ;Ing. Balgradean Ofelia, Ing. Sburlea Marinela -Compartiment I.A.P.Administrativ; Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va atasa si traducerea autorizata in limba romana.Autorizatia de distributie a produselor de uz veterinar sau echivalent, Autorizatia de comercializare ( conf. prevederilor Ordinului ANSVSA nr. 187/2007 si Ordinului ANSVSA nr. 4/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, valida la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer