Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Vacutainere


Detaliu pentru invitatia numarul 351339
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 351339/29.07.2013
Denumire contract: Vacutainere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vacutainere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Nr. lot. Denumire lot/produs UM cantitate minima estimata pe 1 anicantitate maxima estimata pe 1 ani1 VACUTAINER 0.5 ML BIOCHIMIE BUC 100 12002 VACUTAINER ASTRUP PVC 100%BUC 200 24003 VACUTAINER BIOCHIMIE 6 ML CLOT ACTIVATOR PVC 100% BUC 16800 2016004 VACUTAINER CITRAT DE SODIU TRISODIC 4, 5 ML PVC 100%BUC 3600 432005 VACUTAINER EDTA TRIPOTASIC 3 ML PVC 100%BUC 16000 1920006 VACUTAINER HLG 0.5 ML DIN SANGE CAPILAR BUC 1500 180007 VACUTAINER VSH 1, 6 MLLUNGIME 12 MM, DIAMETRU 7 MMBUC 600 72008 VACUTAINER VSH 1, 8 ML COMP CU ANAL SEDISISTEM BUC 2300 276009 CAPILARE RECOLTOARE COMPATIBILE CU ANALIZORUL ABL 835 ASTRUP cu urmatoarele caracteristici: D957G-70-100X5 KIT DE 5 FLACOANE A CATE 75 DE BUC TUBURI CAPILARE CU VOLUM DE 100µl. KITUL INCLUDE ACCESORIILE PENTRU TUBURILE CAPILARE. BUC 600 7200Nr. lot. Denumire lot/produs UM cantitate minima a unui contract subsecventcantitate maxima a unui contract subsecvent1 VACUTAINER 0.5 ML BIOCHIMIE BUC 100 6002 VACUTAINER ASTRUP PVC 100%BUC 200 12003 VACUTAINER BIOCHIMIE 6 ML CLOT ACTIVATOR PVC 100% BUC 16800 1008004 VACUTAINER CITRAT DE SODIU TRISODIC 4, 5 ML PVC 100%BUC 3600 216005 VACUTAINER EDTA TRIPOTASIC 3 ML PVC 100%BUC 16000 960006 VACUTAINER HLG 0.5 ML DIN SANGE CAPILAR BUC 1500 90007 VACUTAINER VSH 1, 6 MLLUNGIME 12 MM, DIAMETRU 7 MMBUC 600 36008 VACUTAINER VSH 1, 8 ML COMP CU ANAL SEDISISTEM BUC 2300 138009 CAPILARE RECOLTOARE COMPATIBILE CU ANALIZORUL ABL 835 ASTRUP cu urmatoarele caracteristici: D957G-70-100X5 KIT DE 5 FLACOANE A CATE 75 DE BUC TUBURI CAPILARE CU VOLUM DE 100µl. KITUL INCLUDE ACCESORIILE PENTRU TUBURILE CAPILARE. BUC 600 3600
II.1.6) CPV: 33141300-3 - Dispozitive de punctie venoasa si de prelevare de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 433 - 185, 196 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de participare este in cuantum de aprox. 1% din valoarea maxima fara tva a fiecarui lot in parte, astfel: LOT 1= 9LEI; LOT 2= 16LEI; LOT 3= 504LEI; LOT 4= 108LEI; LOT 5= 480LEI; LOT 6= 90LEI; LOT 7= 44LEI; LOT 8= 221LEI; LOT 9= 382LEI.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita de depunere a ofertelor in favoarea autoritatii contractante.Modalitati de retinerea garantiei de participare: (in temeiul art. 87 alin.1) din HG925/2006).In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.In cazul in care operatorul economic beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand pana cel tarziu la data depunerii ofertei, ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare.Curs de referinta comunicat de BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager, Dr.Carp Gheorghe-Director financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel-Director medical, Dr. Daina Lucia-Medic sef upu-smurd, Dr. Borcea HadrianComisia de evaluare: -Farmacist Neamtu Corina-As. Rob Florin ? Director de ingrijiri-Ec. Iurcov Bogdan-Ec. Bibart Cosmin-Ec. Popovici IoanaMembrii de rezerva: - Ec. Popovici Florin - Serv. APCA- Ing. Marzac Marian - Serv. APCA Cerinta nr. 1: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru ?conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului, informatiile cuprinse din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta nr. 2: Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul. (in conf. HG 862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale). In avizul de functionare emis de MSP pentru fiecare societate, trebuie sa fie specificat producatorul tuturor produselor solicitate respectiv ofertate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Curs BNR: 31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 lei31.12.2012:1 euro = 4, 4287 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele prezentate in caietul de sarcini valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul sau Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificate conform cu originalul, in traducere autentificata, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei aferenta procedurii. (in conf. HG 862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale)., Operatorul economic va prezenta mostre cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate, avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, pana la data limita de depunere a ofertelor, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Mostrele sunt solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. NOTA: Fiecare mostra prezentata se va numerota conform lotului si pozitiei din care face parte. Mostrele vor fi trimise la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea, str. Republicii, nr. 37, Etaj 4, Secretariat, Oradea, jud. Bihor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer