Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Varianta ocolitoare temporara pentru zona de NE din Municipiul Radauti, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 331771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Radauti
Numar invitatie: 331771/16.07.2012
Denumire contract: Varianta ocolitoare temporara pentru zona de NE din Municipiul Radauti, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul RadautiCod fiscal: 4244148, Adresa: str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti, Telefon: 0230 56 11 40, Fax: 0230 56 47 03
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti, Romania, cod postal: 7254000, telefon: +40 230561140, fax: +40 230564703, persoana de contact: Aurel Olarean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Radauti, str. Piata Unirii nr.2, localitatea Radauti, judetul Suceava, cod postal 725400, sala de consiliu-etaj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Varianta ocolitoare temporara pentru zona de NE din Municipiul Radauti, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Varianta ocolitoare pentru zona NE din municipiul Radauti, judetul Suceava, respectiv strada de categoria a III-a, cu doua benzi de circulatie, avand o lungime de 1400 m, construita din sistem rutier suplu-pietruire, necesara pentru devierea traficului greu din centru orasului
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 788, 965 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Stabilita in cuantum de 35.000 lei, valabila cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul pentru garantiile de participare nr. RO50 TREZ5955006XXX000098 deschis la Trezoreria Radauti. CIF 4244148, in original sau copie legalizata sau conform cu originalul.- Sume in numerar, depuse la casieria autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine suma din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. b) din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia se constituie prin una din modalitatile si in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006 (actualizata)(Formularul nr.12A). In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006 (actualizata)(Formularul nr.12B); In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest formular.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? numai pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? numai pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP (Formularul nr. 314);Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formular 69'. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Aurel Olarean ? primar, Mitric Elena-Livia ? sef serviciu adm. publ. locala, Romencu Camelia ? sef serviciu contab., buget-fin., Lavric Ancuta-Ioana ? consilier principal, Koffler Igo-Zigi ? director tehnic, Flutur Gabriel Dumitru-sef serv. urbanism, Pinzaru Florin ? consilier superior, Panzar Ioana-Andreea ? consilier juridicCazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice sau juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, op ec va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globala pe anii 2009, 2010, 2011 care trebuie sa fie de minim 3.400.000 lei.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceriglobala din ultimul an.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza dereduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentruparticipare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice deproduse, lucrari si servicii.)Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate la organele competente.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;in anul2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a maxim 3 (trei) contracte de executie de lucrari finalizate, a caror valoare insumata, sa fie de minim de 1.780.000 lei fara TVA.Lucrarile similare vor fi insotite de: copie dupa contractele de executie si copie dupa procesele verbale de receptie.Operatorul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Operatorul econonic trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat, motiv pentru care va completa lista personalului cheie care va fi angajat in cadrul contractului, va descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.Operatorul economic trebuie sa dispuna de urmatorul personal cheie: 1 sef santier-inginer cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, 1 responsabil tehnic cu executiain domeniul drumuri si poduri, atestat de catre MDRT. Operatorul economictrebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent, pe domeniul licitat, valabile la data deschiderii ofertelor. Se vor prezenta certificate in termen de valabilitate la zi in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?., Operatorul economictrebuie saprezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al mediului firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 :2001 sau echivalent, pe domeniul licitat, valabile la data deschiderii ofertelor .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine din SEAP, este atasata la prezenta invitatie, sau e-mail: resurseumane@primaria radauti.ro;tel./fax 0230561140/0230564703, serviciul de administratie publica locala
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer