Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Vehicule de teren ? ATV-uri utilitare cu senile si remorca, 2 buc. si snowmobil utilitar, 1 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 222057
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Vehicule de teren ? ATV-uri utilitare cu senile si remorca, 2 buc. si snowmobil utilitar, 1 buc.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de produse "vehicule de teren ? ATV-uri utilitare cu senile si remorca, 2 buc. si snowmobil utilitar, 1 buc." pentru proiectul ?Imbunatatirea capacitatii de interventie in caz de dezastre?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.07.2009 17:47
Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului Caras-Severin, Secretariat, et. 3, Piata 1 Decembrie 1918 nr.7, Resita, judetul Caras-Severin; tel: 0255-228864; fax: 0255-228863
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului Caras-Severin, et. 3, Piata 1 Decembrie 1918 nr.7, Resita, judetul Caras-Severin; tel: 0255-228864; fax: 0255-228863
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 216, 015 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 O.U.G. 34/2006;3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente);4. Copie Certificat de inregistrare;5. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;6.Fisa de informatii generale despre ofertant;7. Copie Bilant contabil pentru anul fiscal precedent (2008);8. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse realizate in ultimii 3 ani;9. Experienta similara;10. Recomandare;11 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer