Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Vehicule pentru orice tip de teren - 5 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 338160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 338160/24.10.2012
Denumire contract: Vehicule pentru orice tip de teren - 5 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin Directia Regionala de Drumuri Constanta Str. Prelungirea Traian FN, Constanta, Romania, cod postal: 900716, telefon: +40 241581147, fax: +40 241584371, persoana de contact: Serv. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri Constanta Str. Prelungirea Traian FN, Constanta, Romania, cod postal: 900716, telefon: +40 241581147, fax: +40 241584371
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vehicule pentru orice tip de teren - 5 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de vehicule pentru orice tip de teren - 5 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 122.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, eliberata in numele ofertantului va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari in cuantum de: 5.000 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel de 60 de zile de la data limita de primire a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul opteaza pentru intocmirea unei scrisori de garantie se va completa Formularul 8. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta ; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In conformitate cu art.2781 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a retine suma de 3.361, 22 lei din garantia de participare.Echivalenta leu alta valuta se va calcula la cursul stabilit de BNR in data de 19.10.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conf Art. 90 din HG 925/2006 actualizata, Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului nr. 12 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, fie prin retineri succesive din facturi partiale, iar daca GBE este redusa ca valoare se accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria a unei sume in numerar. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 3 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea1. Completarea si prezentarea Formularului 2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare1. Completarea si prezentarea Formularului 3;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.2. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitatecu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare.3. Prezentarea Certificatului fiscal emis de structura de impozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare.Nota: a) Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copielegalizata.Cerinta nr. 3Declaratie privind evitarea conflictului de interese1. Completarea si prezentarea Formularului 5;1) Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator se va completa Formularul 5.Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum suntacestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: Director Regional ing. Dima Marin, Vulpoi Cornelia-director economic, Tudor Gabriela-director tehnic, Copaceanu Marian-director mecanizare, Tisa Adrian-sef serv juridic, Chirica Teodora-sef serv achizitii, Stefan Petru - sef birou utilaje, Ibram Aila - sef birou transporturi.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCertificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCertificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Completarea si prezentarea Formularului 4.Nota: In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/ imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta. Cerinta 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice romane Autorizatii/atestate/contracteOfertantul/dealerul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01, 2012).1.?Contract de finantare? incheiat in cadrul programului ?Rabla 2012? intre ofertant si Ministerul Mediului si a Padurilor. Se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau orice alt document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a inoirii parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01.2012).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 6 si se vadepune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: Curs RON/euro2009 = 4, 23732010 = 4, 20992011 = 4, 2379, Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiariincheiati (2009, 2010 si 2011), trebuie sa fie in valoare de minim 504.000 lei fara TVA.Determinarea valoarii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatoruleconomic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fiadmisa in cuantum de 50% din valoarea impusa., Bilantul contabilBilanturile contabile sau extrasele de bilant la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente se va depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota : solicitarea vizeaza prezentarea acestora, in cazurile in care publicarea lor este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.Daca din motive obiective justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista cu principalele furnizari de produse ( autoturisme)/similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul 7., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani (septembrie 2009-pana la data depunerii ofertelor) maxim 2(doua) contracte de furnizare produse a caror valoare cumulata, sa fie de cel putin 218.000 lei fara TVA, In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele : a)pentru contractul prezentat ca experienta similara se va prezenta Formularul 11?Fisa de experienta similara din Documentatia de atribuire -sectiunea Formulare.Formularul 11 se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentare certificat de asigurare a calitatiiDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma certificareasistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa atesteconformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de ComunitateaEuropeana, astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de untraducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Preluare directa din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer