Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ventilator recirculare gaze cu motor de antrenare


Detaliu pentru invitatia numarul 339839
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC Termoelectrica S.A
Numar invitatie: 339839/21.11.2012
Denumire contract: Ventilator recirculare gaze cu motor de antrenare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC Termoelectrica S.ACod fiscal: 13293638, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Bucuresti, Telefon: 303.74.50, Fax: 303.75.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Chiscani, srt. Principala, nr. 317, jud. Braila, Chiscani, Romania, cod postal: 817025, telefon: +40 1239611550, fax: +40 1239664572, persoana de contact: Secretariat et.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul SE Braila, din comuna Chiscani, str. Principala, nr. 317, jud. Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ventilator recirculare gaze cu motor de antrenare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona un ventilator pentru recircularea gazelor arse (impreuna cu motorul de antrenare), cu parametri specificati in caietul de sarcini si anexele acestuia (conditii tehnice, Anexa 2)
II.1.6) CPV: 42522000-1 - Alte ventilatoare decat cele de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de3000, lei si trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a ofertelor este de 90 de zile calendaristice de la data limita a depuneriiofertelor. Pentru garantiile de participare depuse in Euro, echivalenta se va face la cursul BNR, stabilit cu 10 zile, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Formele sub care se accepta constituirea garantie de participare sunt: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? formular 11A;? ordindeplata vizat de banca in contul unitatii contractante. Garantia se depune in contul 88 RO CRDZ 027A 0109 40470 6001*Orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariGarantia de participare constituita in una din formele mentionate anterior se vor prezenta in original. Neprezentarea la data stabilita a garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei Garantia de participare se va elibera in conformitatea cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. in cazul in care ofertantul depune o contestatie, care este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ca fiind nefondata, atunci in conformitate cu prevederile art. 278^1din OUG 34/2006, se va retine din garantia de participare sumacalculata conform aliniat 1 lit. a) a art. mai sus mentionat
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului si va fi constituita: * scrisoare de garantiede buna executie* Orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari?* Garantia de buna executie se constituie intr-un termen de 5 zile de la semnarea contractului.?*Garantia de buna executie se elibereaza in termen de 14 zile de la semnarea de catre achizitor a procesului verbal dereceptiea produselor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/34/2006 (se va complat formularul 10 semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul poate fi exclus din procedura daca se afla in una din urmatoarele situatii: ?a intrat in faliment ca urmarea hotararii pronuntate de un judecator sindic; nu si-a indeplinit conditiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul consolidat al statului si la bugetele locale -se vor prezenta documente din care sa reiasa plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si la bugetele locale; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiiile contractuale, din motive imputabile ofertantului;a fost condamnat in ultimii 3 ani printro hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de autoritatea contractanta in scopul indepliniri citeriilor de calificare sau selectie); se va completa "Declaratia de participare la licitati cu oferta independenta" (conform model anexat); se va complata declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006 (Detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante urmatoarele prsoane: Ing. Adrian Pintilie ; Ing. Adrian Neculau; Ing. Nicu Stoica; Ing. Dan Savoiu; Ing. Dan Mircea Popa; ec. Manuela Avram; ing. Marieta Filiuta ? Secretariat General; ing. George Mileschin ? Sef Serv. Tehnic Exploatare; ing. Iulian Sandu ? Sef Serv. Mentenanta; Ing. Alice Ercuta- Sef Serv. Achizitii-Desfacere; ing. Dan Chirita ? Sef Sectie Termomecanica; ing. Alexandru Caragea ? Sef Sectie Electric; ing. Gabriel Folea ? Sef Sectie Reparatii.); certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale si la bugetul consolidat al statului (va contine datoriile scadente (daca este cazul), in luna anterioara depunerii ofertelor; Se vor prezenta certificate de plata a taxelor si impozitelor locale si la bugetul general al statului, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila certificata: ?conform cu originalul? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in una din urmatoarele forme: in original ; copie legalizata sau copie lizibila certificata: ?conform cu originalul?; Informatii Generale ? (se va completa formularul 11)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principaslelor livrari de produse in ultimii 3 ani Certificarea implementarii Sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine din fisierul atasat prezentei invitatii in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer