Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - VERIFICARE TEHNICA PERIODICA/AUTORIZARE DE FUNCTIONARE SI REPARATII LA CAZANE DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE DE TIP CONVECTOR


Detaliu pentru invitatia numarul 344325
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 344325/26.03.2013
Denumire contract: VERIFICARETEHNICA PERIODICA/AUTORIZAREDE FUNCTIONARESI REPARATII LA CAZANE DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE DE TIP CONVECTOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Biroul Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201240, Sediul Autoritatii Contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: VERIFICARETEHNICA PERIODICA/AUTORIZAREDE FUNCTIONARESI REPARATII LA CAZANE DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE DE TIP CONVECTOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru utilizarea/exploatarea in conditii de siguranta a aparatelor consumatoare de gaz(centrale termice, sobe convector si incalzitoare de apa), pe intreaga durata de viata fizica a acestora este necesara efectuarea unor lucrari de prevenire si inlaturare a uzurilor si defectiunilor tehnice, prin intretinerea, verificarea tehnica periodica si repararea acestora.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 923 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuant.garant.pt participare: 2.900 lei.Perioada de valab.a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta la care se face echivalenta lei/euro este cea comunicata de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2.Modul de constituire conform prevederilor art.86 alin(1)din HG 925/2006: a)Scrisoarea de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. Garantia de participare se va prezenta in sedinta de deschidere, in original. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilita pentrudeschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Se va completa Formularul 1C.5. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Corin Cindrea ? Director General SNGN ROMGAZ SA, 2. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii, 3 Costel Totan? Director Sucursala Medias, 4. Teodora Achimet ? Director Economic, 5. Mihai Man ? Director Tehnic, 6. Dorian Bacila - Sef Serv. Mecano-Energetic, 7. Florin Deac ? Sef Serviciu Contracte, 8. Ovidiu Muresan ? Serv. Contracte, 9. Adrian Ivan ? Serv. Controlul Costurilor Preturi si Tarife, 10. Iuliu Zedler ?Birou Juridic. 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta nr.1a)Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??).Informatiile cuprinse in certificatul contatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere aofertelor saub)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie conform cu originalul).2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2-Autorizatie ISCIR conform prescriptiei tehnice PT A1-2010 pentru executarea lucrarilor de montare/instalare, punere in functiune, servicii de reparare, verificari tehnice periodice si autorizarea functionarii-Autorizatie ISCIR conform prescriptiei tehnice PT C9-2010 pentru executarea lucrarilor de montare/instalare, punere in functiune, servicii de reparare, verificari tehnice periodice si autorizarea fuctionarii pentru cazane cu puterea nominala mai mare de 400 KW.-Autorizatie ISCIR conform prescriptiei tehnice PT C11-2010 pentru sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatiilor de ardere aferente cazanelorcu putere nominala mai mare de 400 KW, pentru executarea lucrarilor de montare, punere in functiune si reparare si intretinere.Ofertantii vor prezenta copie conform cu originalul autorizatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 290.000 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul va prezenta o lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciului., Informatii privind personalul.Ofertantul va prezenta o declaratie cu personalul utilzat pentru prestarea acestor servicii., Informatii privind dotarile. Ofertantul va prezenta o declaratie cu dotarile necesare prestarii acestor servicii., Informatii privind subcontractantii: DACA ESTE CAZULPentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asocierea - DACA ESTE CAZULMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspundereasolidara pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri (unui grup de operatori economici care depun oferta comuna). Exceptie fac urmatoarele criterii de calificare si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte: - Sectiunea III.2.1.a) Situatia personala a candidatului/ofertantului- Sectiunea III.2.1.b) - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.In acest caz prezentarea docum. este obligatorie pt fiecare membru al asoc. in parte., Informatii privind angajamentul ferm - DACA ESTE CAZULIn cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006.- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d.- declaratia pe proprie raspundere privind neincadr. in prevederile art. 69^1 din OUG. 34/2006. Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.: -un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001sau echivalent al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer