Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - verificare calitativa a lucrarilor de Intretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare si Drumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013,2014


Detaliu pentru invitatia numarul 329622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 329622/15.06.2012
Denumire contract: verificare calitativaa lucrarilor deIntretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare siDrumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013, 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 0254210072, fax: +40 0254210072, persoana de contact: Radu Petru Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Deva , Piata Unirii nr.4 judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: verificare calitativaa lucrarilor deIntretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare siDrumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013, 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de dirigentie de santier pentru verificare calitativaa lucrarilor deIntretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare siDrumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013, 2014
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1.440, 00 lei .Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare prin virament bancar se poate depune in contul RO 83 TREZ 366 5006 XXX 000 122.Se va prezenta formularul nr.01 daca se prezinta instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data .Declaratia se va prezenta si de subcontractant cat si de tertul sustinator ( dupa caz).Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt :1 -Primar Mircia Muntean 2 ? Viceprimar Mos Ovidiu 3 ? Viceprimar Chisota Roxana 4 ? Director tehnic Ludovic Szots 5 ? Director economic Nicula Viorica 6 - Administrator public Oprisiu Corina 7 - Consilier Radu Petru Dorin4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - se va prezenta in original cu numele, semnatura , stampila , data5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezentain originalcu numele , semnatura , stampila , data . Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.6) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.7) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa execute dirigentie de santier pentru lucrari de drumuri, carese va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul ? Pentru persoane juridice/fizice straine prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani , sa fie minim de 100.000, 00 lei, fara TVA.Pt. pers. fizice/juridicestraine cifra medie anuala de afaceri se va calcula la cursul mediu anual al B.N.R. astfel : anul 2009:4, 2373 lei , anul 2010 :4, 2099 lei , anul 2011:4, 2379 lei . Nota: IMM-urile benef de red cu 50% pentru cifra de afaceri.In cazul in care ofert/candid isi demonstr sit. ec. si financ invocand si sustinerea acordata, in conform cu prev alin. (1), de catre o alta pers, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benef, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert/candid resursele financiare invocate. Pers care asig sust. financ. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Pentru a-si demonstra situatia personala persoana care
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1-Ofertantul sa dovedeasca ca are prestari de servicii pentru dirigentie de santierin ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei . Se prezinta o lista cu prestarile de servicii in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei., 2-Experienta similara poate fi indeplinita prin prezentarea a max2 ( doua ) contracte de servicii similare obiectului contractuluia caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 40.000, 00 lei fara TVA .Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea in copie conforma cu originalul a urmatoarelor documente : -Copii ale paginilor relevante(denumire contract, denumirea. partilor , valoarea si durata contractului ) din contractele prestate . Pentru persoanele fizice/juridice straine valoarea experientei similare se va prezenta in lei la cursul euro :1EURO = 4, 4587 lei in data de 24.05.2012, 3 - Documente din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa presteze dirigentie de santier pentru domeniul : ? Drumuri , Poduri , Tunele , Piste de aviatie , Transport pe cablu ? , ? Produse pentru constructii?, carese va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul ?, 4 ? Sustinere din partea unui tert ( daca este cazul ) . In cazul in care ofert/candid isi demonstr capacit tehnica si prof. invocand si sust. acord, in conformi cu prev alin. (1), de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sust. de care benef, de regula, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz candid/ofert resursele tehnice si profes invocate. Persoana care asig sust tehn si profes nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proc de atrib, conf preved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Pentru a-si demonstr sit pers. persoana care asig susti trebuie sa prez: Decl.pe propr raspundere privind eligibil, Decl.privind neincadr in prev. Art.181 lit. a), c^1) si d)., 5 ? Acord de asociere ( daca este cazul ), 6.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul ) Se prezinta Acord de subcontractare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer